مرکز مشاوره ایران تحصیل

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

مرکز مشاوره ایران تحصیل

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی - ثبت نام دانشگاه آزاد -عملی کاربردی و پیام نور به صورت بدون کنکور و راهنمایی و هدایت تحصیلی دانش آموزان عزیز ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

بایگانی

۱۲۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دانشگاه های آزاد دارای رشته ی پزشکی

دانشگاه های آزاد دارای رشته ی پزشکی هر ساله در حال افزایش هستن به دلیل طرفدار زیاد رشته های پزشکی دانشگاه آزاد تصمیم به ارائه رشته های پزشکی گرفته است.

دانشگاه های آزاد دارای رشته ی پزشکی سیستم آموزشی مجزایی نسبت به دیگر دانشگاه ها دارند سیستم آموزشی رشته پزشکی عمومی شامل 4 دوره علوم پایه است که در مقاله کنکور لیسانس به پزشکی به طور دقیق برسی شده است در ادامه به دانشگاه های آزاد دارای رشته ی پزشکی و نحوه ی ثبت نام در رشته ها ی پزشکی می پردازیم.

دانشگاه های آزاد دارای رشته ی پزشکی

دانشگاه های آزاد دارای رشته ی پزشکی

برای اطلاع از دانشگاه های آزاد دارای رشته های پزشکی

اطلاع از شهریه دانشگاه آزاد در تمام مقاطع

با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس حاصل نمایید

.تماس از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور

با شماره :02170707028

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

 شهریه دانشگاه های آزاد دارای رشته ی پزشکی

دوره های های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد هر دو در نوبت روزانه دانشگاه آزاد برگزار میشوند و دانشگاه های آزاد دارای رشته ی پزشکی همانند دیگر دانشگاه ها از شرایط زیر برخوردار است

شهریه دانشگاه های آزاد دارای رشته ی پزشکی  یکی از مهم ترین مسائلی است که دانشجویان دانشگاه آزاد همواره به دنبال جواب این مساله بوده اند و مهم ترین سوال دانشجویان دانشگاه آزاد این بوده که آیا تفاوتی در شهریه ی دانشگاه های آزاد دارای رشته ی پزشکی وجود دارد یا خیر؟ در جواب به این سوال باید بگوییم خیر. دانشگاه آزاد در مورد شهریه ی دانشگاه های آزاد دارای رشته ی پزشکی خود تفاوتی قائل نشده و دانشجویان دانشگاه های آزاد دارای رشته ی پزشکی شهریه ای برابر با دانشجویان دوره های فنی مهندسی دانشگاه آزاد می پردازند

استان
البرز
دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج دامپزشکیدکتری حرفه ای
پرستاری
مامایی
شیمی- کاربردی
زیست شناسی سلولی و مولکولی-میکروبیولوژی
استان
تهران
دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر زیست شناسی سلولی و مولکولی- بیوشیمی
زیست شناسی سلولی و مولکولی-میکروبیولوژی
دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند زیست شناسی سلولی و مولکولی- علوم سلولی و مولکولی
دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران پزشکی – دکتری عمومی
اتاق عمل
پرستاری

برای آگاهی و دریافت لیست دانشگاه های آزاد دارای رشته ی پزشکی

و نحوه ی ثبت نام و شرایط ثبت نام 

 کافی است با مشاوران ما در ارتباط باشید.

نحوه صحیح انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 97

 

ابتدا رشته هایی که هدفتان است را انتخاب کنید مثلا هوشبری دانشگاه پزشکی تهران یا دندانپزشکی دانشگاه بروجرد یا مهندسی عمران مشهد اما به این نکته دقت کنید که صرفا رشته هایی را انتخاب کنید که برای تحصیل در آن رشته رفت و آمدتان مشکلی نداشته باشد مثلا اگر دانشگاهی در خارج از شهر محل زندگی شماست و خوابگاه هم ندارد زیاد انتخاب عاقلانه ای به نظر نمی آید پس رشته محل هایی را انتخاب کنید که هم از لحاظ رفت و آمد مشکلی نداشته باشید و هم رشته مورد علاقه تان باشد سپس با توجه به تراز قبولی خود رشته های انتخابیتان را به سه دسته : خوش بینانه – بد بینانه و منطقی تقسیم کنید.

داوطلبانی که با تراز قبولی آشنایی ندارند میتوانند مقاله تراز قبولی دانشگاه آزاد 97 را مطالعه کنند.برای انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 97 از رتبه قبولیتان نیز میتوانید استفاده کنید اما استفاده از تراز انتخاب شما را هوشمندانه تر میکند و به واقعیت نزدیکتر است.

انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 97 در مرکز مشاوره تخصصی ایران تحصیل زیر نظر برترین اساتید و دانشجویان رتبه های تک رقمی بصورت مشاوره تلفنی انتخاب رشته و همچنین مشاوره حضوری انتخاب رشته انجام می شود که به شما توصیه می کنیم برای موفقیت در این انتخاب مهم حتما با یک مشاور متخصص مشورت کنید.

 

برای اطلاع از دانشگاه های آزاد دارای رشته های پزشکی

اطلاع از شهریه دانشگاه آزاد در تمام مقاطع

با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس حاصل نمایید

.تماس از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور

با شماره : 02170707028

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل

مطالب مربوط :

شرایط نظام وظیفه دکتری ۹۷

ثبت نام آزمون دکتری ۹۷

سامانه ثبت نام دکتری ۹۷

شرایط اخذ امریه سربازی

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶

دانشگاه های آزاد دارای رشته ی پزشکی استان تهران

دانشگاه های آزاد دارای رشته ی پزشکی بدون کنکور

دانشگاه های آزاد دارای رشته ی پزشکی پاره وقت

دانشگاه های آزاد دارای رشته ی پزشکی تمام وقت

شهریه دانشگاه های آزاد دارای رشته ی پزشکی

برای اطلاع از شرایط پذیرش پردیس های بین المللی

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۶_۹۷.

برای اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور.

برای آگاهی ازدوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد

 ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری 96

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور بهمن

ارائه مشاوره در امر توقف تحصیل و نظام وظیفه.

اعتبار مدرک دانشگاه آزاد بدون کنکور به چه صورت می باشد.

  • abbas sheidadout
  • ۰
  • ۰

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 اعلام شد .به اطلاع کلیه داوطلبان ثبت نام  کنکور کارشناسی ارشد 97 می رسانیم :

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 از روز پنجشنبه 96/9/16 آغاز شده و تا روز چهارشنبه 96/9/22  ادامه خواهد داشت لذا به داوطلبان محترم توصیه می کنیم با توجه به این که زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 97 با زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد آزاد 97 ادغام شده است دقت لازم را داشته باشند تا در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 جا نمانند.

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 امکان تمدید نخواهد داشت لذا دانشجویان محترم اقدامات لازم را برای ثبت نام ثبت نام به موقع خود انجام دهند در صورت بروز مشکل و جا ماندن از زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 امکان ثبت نام مجدد نخواهد بود.

اطلاعیه زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

 

به اطلاع کلیه داوطلبان گرامی می رساند کلیه مراحل آزمون از جمله ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 97 و تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد 97 به صورت اینترنتی بوده و داوطلبان میتوانند به منظور اطلاعات بیشتر و ثبت نام با مرکز مشاوره سازمان تماس بگیرند.

داوطلبان گرامی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 میتوانند برای توضیحات بیشتر و آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت نام با مرکز مشاوره سازمان سنجش تماس حاصل نمایند.

 

 

متقاضیان محترم میتوانند برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 – آگاهی از منابع کنکور کارشناسی ارشد 97 – آگاهی از زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 – لیست رشته ها و بودجه بندی کنکور کارشناسی ارشد سراسری 97 با مرکز مشاوره سازمان تماس بگیرند.

شماره تماس از سراسر کشورفقط از طریق تلفن ثابت با شماره : 02170707028 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب.

 

 

تمامی دانش آموختگان مقطع کارشناسی پیوسته – ناپیوسته  و هچنین دانشجویانی که دارای مدرک معادل باشند جازه ثبت نام در این مقطع را دارند.

زمان فارغ التحصیلی برای دانشجویان ورودی مهرماه تا 97/6/31 خواهد بود ولی با توجه به زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ورودی های بهمن ماه ارائه مدرک تحصیلی برای ورودی های بهمن تا 97/11/30 خواهد بود .

پذیرفته شدگان قطعی رشته های دوره روزانه سال 1396 چه در دانشگاه های روزانه ثبت نام کرده باشند جه نکرده باشند اجازه ثبت نام در انتخاب رشته های روزانه امسال را نخواهند داشت .

با توجه به ادغام ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 97 و ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 دانشگاه آزاد  تمامی دانشجویان یک سوال و یک پاسخنامه خواهند داشت.

داوطلبان محترمی که دارای سهمیه های ایثارگری – شاهد – آزادگی – جبهه می باشند می توانند برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 از سهمیه های خود استفاده کنند.

برای آگاهی از میزان تاثیر سهمیه ها و شرایط استفاده از سهمیه های کنکور ارشد 97 می توانید با مرکز مشاوره سازمان ، ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول:

 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 تمدید می شود؟

با توجه به زمان ثبت نام کنکور  کارشناسی ارشد سال گذشته که تمدید نشد میتوان گفت زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد امسال هم امکان تمدیدش کم است. اما امکان تمدید وجود دارد پس میتوانید برای آگاهی دقیق با مرکز مشاوره سازمان با شماره تماس  02170707028 تماس بگیرید یا عضو کانال اطلاع رسانی مرکز مشاوره سازمان سنجش باشید تا از تغییرات و اطلاعیه های جدید با خبر شوید.

 

آیا امکان تغییر زمان کنکور کارشناسی ارشد 97 وجود دارد؟

در پاسخ به این سوال میتوان گفت خیر چون تمام برنامه ریزی ها روی زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 انجام شده و امکان تغییر در آن مگر در موارد فورس ماژور نمی باشد.

 

متقاضیان محترم میتوانند برای زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد97 – آگاهی از منابع کنکور کارشناسی ارشد 97 – آگاهی از زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 – لیست رشته ها و بودجه بندی کنکور کارشناسی ارشد سراسری 97 با مرکز مشاوره سازمان تماس بگیرند.

شماره تماس از سراسر کشورفقط از طریق تلفن ثابت با شماره : 02170707028 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب.

 

مطالب مفید :

ثبت نام رشته ی پرستاری بدون کنکور

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 97

منابع آزمون کارشناسی ارشد 97

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 97

لیست رشته های کنکور کارشناسی ارشد 97

رتبه قبولی در کنکور کارشناسی ارشد 97

دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 97

تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد 97

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 97

سهمیه های کنکور ارشد 97

تکنیک های تست زنی کنکور

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97

دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

 

  • abbas sheidadout
  • ۰
  • ۰

زمان آزمون فراگیر پیام نور 97

زمان آزمون فراگیر پیام نور 97 طبق اعلام سازمان سنجش در روز جمعه هشتم دی ماه برگزار می شود

زمان آزمون فراگیر پیام نور 97 همانند سالهای قبل بعد از انتشار دفترچه آزمون فراگیر اعلام می شود و داوطلبان باید بعد از انتشار دفترچه آزمون فراگیر باید به دقت آنرا برسی و مطالعه کنند و دقت در لیست رشته ها و تاثیر ضرایب رشته ها در انتخاب رشته بسیار مهم است در ادامه به زمان آزمون فراگیر پیام نور 97 و شرایط آزمون فراگیر و ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور بهمن ،می پردازیم 

زمان آزمون فراگیر پیام نور 97

زمان آزمون فراگیر پیام نور 97

برای ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور بهمن ۹۶ – اطلاع از رشته های ارشد فراگیر پیام نور – منابع آزمون فراگیر پیام نور – اطلاع از بودجه بندی سوالات – زمان آزمون فراگیر پیام نور 97 و اعلام نتایج  با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

تماس از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 02170707028

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل.

زمان آزمون فراگیر پیام نور 97

زمان آزمون فراگیر پیام نور 97 طبق اطلاعیه سازمان سنجش در دی ماه برگزار می شوند داوطلبین برای ثبت نام دانشگاه پیام نور باید دقت کنند که اطلاعات دقیقی در نحوه ی ثبت نام و درج مطالب مربوط به رشته ی تحصیلی داشته باشند اگر در وارد کردن اطلاعات ورودی اشتباهی رخ دهد ویرایش این مطالب با مشکل مواجه می شوید شما می توانید برای ثبت نامی درست و صحیح این امر مهم و سرنوشت ساز را به ما بسپارید کافیست با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس حاصل نمایید

شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور بهمن ۹۶

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور بهمن ۹۶ در حالی انجام  می شود که منابع امتحان کارشناسی ارشد فراگیر و کد رشته محل ها در دفترچه راهنمای دوره های فراگیر تحصیلات تکمیلی (دانش پذیری کارشناسی ارشد) درج شده است . ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت هجدهم با هزینه ۷۰ هزار تومان و از طریق خرید کارت اعتباری از سایت سازمان سنجش پرداخت گردید.ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور بهمن۹۶ طبق روال سال های گذشته از طرف دانشگاه پیام نور انجام می شود و اقدام به پذیرش دانشجو در دوره های کارشناسی ارشد انجام می دهد کارشناسی ارشد پیام نور با سایر دوره های کارشناسی ارشد تفاوت مهمی دارد و آن نحوه برگزاری آزمون است. ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۶ به منزله دانش پذیر تلقی شدن داوطلب است

شرایط قبولی کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

شرایط تحصیل در دانشگاه پیام نور بسیار متفاوت و منحصر به فرد است مهم ترین تفاوت کارشناسی ارشد پیام نور با دیگر دانشگاه ها در نحوه ی برگزاری و زمان آزمون فراگیر پیام نور 97  منابع آزمون است هر یک از داوطلبان کارشناسی ارشد قبل از قبولی در کارشناسی ارشد با نام دانش پذیر تلقی  می شوند دانش پذیر در واقع همان دانشجو قبل از ورود به دانشگاه است هر یک از دانش پذیر ها باید در آزمونهایی شرکت کنند که منابع این آزمون از دروسی است که در ترم یک کارشناسی ارشد تدریس می شود در واقع ثبت نام و ورود به دانشگاه های پیام نور به صورت بدون کنکور است و داوطلبان فقط با داشتن مدرک کارشناسی می توانند برای تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد ثبت نام کنند برای آگاهی از شرایط تحصیل و شهریه های دانشگاه پیام نور می توانید با مشاوران مرکز ایران تحصیل درارتباط باشید

مزایای سیستم آموزشی فراگیر – زمان آزمون فراگیر پیام نور 97

  • دانشجویان دوره های فراگیر می توانند علاوه بر تحصیل در دانشگاه پیام نور در دیگر دانشگاه ها همزمان تحصیل کنند
  • هزینه های بسیار کم و شهریه مناسب
  • یکی بودن مدرک فراگیر و با مدرک پیام نور سراسری
  • داوطلبان می توانند تحصیل به صورت غیر حضوری انجام دهند

 

برای ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور بهمن ۹۶ – اطلاع از رشته های ارشد فراگیر پیام نور – منابع آزمون فراگیر پیام نور – اطلاع از بودجه بندی سوالات – زمان آزمون فراگیر پیام نور 97   با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

تماس از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور برای ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ۹۶ با شماره 02170707028

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل.

مطالب مربوط :

شهریه دکتری ۹۷

شرایط نظام وظیفه دکتری ۹۷

ثبت نام آزمون دکتری ۹۷

شرایط اخذ امریه سربازی

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶

زمان آزمون فراگیر پیام نور 97 ارشد

برای اطلاع از شرایط پذیرش پردیس های بین المللی

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۶_۹۷.

برای اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور.

شرایط ثبت نام و زمان آزمون فراگیر پیام نور 97 

ارائه مشاوره برای انتخاب رشته علمی کاربردی

برای آگاهی ازدوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد

زمان آزمون فراگیر پیام نور 97

 ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور بهمن

ارائه مشاوره در امر توقف تحصیل و نظام وظیفه.

اعتبار مدرک علمی کاربردی بدون کنکور به چه صورت می باشد.

منابع آزمون های ورودی علمی کاربردی

منابع آزمون های درسی و امتحانات ترم علمی کاربردی

و…..

  • abbas sheidadout
  • ۰
  • ۰

قبولی در آزمون فراگیرپیام نور

قبولی در آزمون فراگیرپیام نور برای دانشجویانی که می خواهند غیر حضوری تحصیل کنند از اهمیت بالایی برخوردار است.

قبولی در آزمون فراگیرپیام نور برای دانشجویانی که خواهان تحصیل در دو رشته به صورت مجزا هستند بسیار پر اهمیت است برای تحصیل در دو رشته مجزا باید به صورت غیر حضوری شرکت کنید و شرایط ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور را داشته باشید و با آگاهی از زمان آزمون فراگیر پیام نور ۹۷ می توانید در آزمون فراگیر پیام نور شرکت کنید در ادامه به نحوه ی شرکت در آزمون و شرایط تحصیل فراگیر پیام نور می پردازیم

 

قبولی در آزمون فراگیرپیام نور

قبولی در آزمون فراگیرپیام نور

 

برای ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور بهمن ۹۶ – قبولی در آزمون فراگیرپیام نور –نحوه ی قبولی در آزمون فراگیرپیام نور – شرایط قبولی در آزمون فراگیرپیام نور– زمان آزمون فراگیر پیام نور 97   با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

تماس از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور برای ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ۹۶ با شماره 02170707024

پاسخگویی از 8 صبح تا 1 شب حتی ایام تعطیل.

قبولی در آزمون فراگیرپیام نور 97

زمان آزمون فراگیر پیام نور 97 طبق اطلاعیه سازمان سنجش در دی ماه برگزار خواهد شد و داوطلبین برای ثبت نام و قبولی در آزمون فراگیرپیام نور باید توجه داشته باشند که اطلاعات دقیقی در نحوه ی ثبت نام و درج مطالب مربوط به رشته ی تحصیلی داشته باشند اگر در وارد کردن اطلاعات ورودی اشتباهی رخ دهد ویرایش این مطالب با مشکل مواجه خواهد شد شما می توانید برای ثبت نام درست و صحیح این امر مهم و سرنوشت ساز را به ما بسپارید کافیست با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس حاصل نمایید

 

تفاوت شهریه در دوره های سراسری و فراگیر

یکی از سوالهای رایج میان متقاضیان تحصیل در دانشگاه های پیام نور در دوره های آموزشی متفاوت این است که آیا میزان شهریه دوره های سراسری و فراگیر و بدون آزمون با هم متفاوت است؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که به دلیل یکی بودن شرایط تحصیل و برخورداری از شرایط محیطی و شرایط تحصیل یکسان هیچ تفاوتی در شهریه های دوره های دانشگاه پیام نور وجود ندارد و به یک میزان است و تنها تفاوت این دوره ها این است که در دوره ی آموزشی فراگیر دانشجو می تواند در رشته ی دیگری علاوه بر رشته ی تحصیلی خود شروع به تحصیل کند ولی در دوره های دیگر این چنین نیست

مزایای سیستم آموزشی فراگیر

  • دانشجویان دوره های فراگیر می توانند علاوه بر تحصیل در دانشگاه پیام نور در دیگر دانشگاه ها همزمان تحصیل کنند
  • هزینه های بسیار کم و شهریه مناسب
  • یکی بودن مدرک فراگیر و با مدرک پیام نور سراسری
  • داوطلبان می توانند تحصیل به صورت غیر حضوری انجام دهند

 

برای ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور بهمن ۹۶ – قبولی در آزمون فراگیرپیام نور – نحوه ی قبولی در آزمون فراگیرپیام نور – شرایط قبولی در آزمون فراگیرپیام نور – زمان آزمون فراگیر پیام نور 97   با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

تماس از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور برای ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ۹۶ با شماره 02170707024

پاسخگویی از 8 صبح تا 1 شب حتی ایام تعطیل.

مطالب مربوط :

شهریه دکتری ۹۷

شرایط نظام وظیفه دکتری ۹۷

ثبت نام آزمون دکتری ۹۷

سامانه ثبت نام دکتری ۹۷

شرایط اخذ امریه سربازی

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶

قبولی در آزمون فراگیرپیام نور

برای اطلاع از شرایط پذیرش پردیس های بین المللی

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۶_۹۷.

برای اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور.

شرایط ثبت نام و زمان آزمون فراگیر پیام نور 97 

ارائه مشاوره برای انتخاب رشته علمی کاربردی

برای آگاهی ازدوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد

قبولی در آزمون فراگیرپیام نور 97

 ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور بهمن

ارائه مشاوره در امر توقف تحصیل و نظام وظیفه.

اعتبار مدرک علمی کاربردی بدون کنکور به چه صورت می باشد.

منابع آزمون های ورودی علمی کاربردی

منابع آزمون های درسی و امتحانات ترم علمی کاربردی

و…..

  • abbas sheidadout
  • ۰
  • ۰

شرایط دکتری بدون آزمون

شرایط دکتری بدون آزمون برای کسانی که در مقاطع فارق التحصیل شده اند از اهمیت به خصوصی بر خوردار است عموما داوطلبین بعد از دوره ی کارشناسی ارشد اشتیاق به شرکت در آزمون دکتری 97 دارند

شرایط دکتری بدون آزمون 97 همانند سالهای گذشته اعمال می شود ولی در شهریه و بعضی از رشته ها تغیرات جزئی داشته که در ادامه به این مطالب می پردازیم

شرایط دکتری بدون آزمون برای داوطلبین به صورت نیمه متمرکز است و هر دانشگاه به صورت مجزا و مستقل شرایطی را برای پذیرش داوطلبین قرار می دهد برای آگاهی از شرایط پذیرش هر دانشگاه یا موسسه می توانید با مشاوران مرکز ایران تحصیل در ارتباط باشید

شرایط دکتری بدون آزمون

شرایط دکتری بدون آزمون

برای  اطلاع از شرایط دکتری بدون آزمون  – قبولی در آزمون دکتری 97 – منابع آزمون دکتری 97 با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

تماس از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور برای ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ۹۶ با شماره 02170707028

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱ شب حتی ایام تعطیل.

شرایط دکتری بدون آزمون 97

همان طور که می دانید دکتری بدون آزمون به دکتری استعداد های درخشان ملغب شده و این دوره را به این اسم می شناسند پذیرش در دوره های استعداد های درخشان به صورت نیمه متمرکز انجام می شود و هر دانشگاه به صورت مستقل و جداگانه شرایط  پذیرش دارند و آزمون هایی برای داوطلبین دکتری برگزار می کند در صورت قبولی در این آزمون و نداشتن غیبت سربازی می توانید در آن دانشگاه شروع به تحصیل کنید شرایط اصلی پذیرش در دوره های دکتری استعداد درخشان دارا بودن معدل بالا در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و مقاله ای مرتبط با پایان نامه است در ادامه به  شهریه دکتری ۹۷ می پردازیم

نحوه ی محاسبه شهریه دکتری ۹۷

برای اطلاع از نحوه ی محاسبه شهریه دکتری ۹۷ بایدبا توجه به برسی های انجام شده و شهریه دکتری سالهای قبل باید گفت به ازای هشت واحد درسی مقطع دکتری هزینه ها به شرح زیر محاسبه و اعمال می شود :

هزینه یک ترم= هزینه بیمه + هزینه خدمات آموزشی +شهریه ثابت +( شهریه متغیرنظری *۸)

شهریه دکتری ۹۷ دانشگاه آزاد

شهریه دکتری آزاد هر سال نسبت به سال قبل حدود ده درصد افزایش می یابد دانشگاه آزاد یکی از بزرگترین و تخصصی ترین دانشگاه در ایران حساب می آید دانشگاه آزاد در مقاطع دکتری به دو صورت با آزمون کنکور و بدون آزمون کنکور دانشجو می پزیرد شهریه دانشگاه آزاد به دو بخش به صورت شهریه ثابت و متغیر است که به نحوه ی محاسبه در مقاله شهریه دکتری97 به صورت کامل پرداختیم برای آگاهی کلیک کنید

دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور با یک پوشش مناسب راه ادامه تحصیل و پیشرفت علمی را در مقاطع آموزش عالی را برای همه علاقمندان فراهم نموده و توانسته نزدیک به نیمی از ظرفیت آموزش عالی در کشور را به خود اختصاص دهد که دوره های پاره وقت و تمام وقت دانشگاه آزاد نیز از همین دسته پوشش هاست. اما عدم آگاهی کافی نسبت به نظام آموزشی دانشگاه آزاد اغلب باعث نگرانی داوطلبان ورود به این دانشگاه شده است بنابراین  مشاوران ایران  تحصیل  در این مقاله سعی کرده اند داوطلبان عزیز  را بیشتر با  نظام آموزشی این دانشگاه آشنا کنند.برای آگاهی کامل از شرایط دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد و شرکت در تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید

 آیین نامه شرایط دکتری بدون آزمون

  1. بیش از دو سال از زمان فارق التحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد نگذشته باشد
  2. دارا بودن معدل کل بالای 16 در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد
  3. اخذ حداقل نمره زبان بالای 50
  4. کسب امتیاز و نمره بالای هفتاد در مصاحبه دکتری
  5.  نداشتن غیبت سربازی و دارا بودن معافیت تحصیلی
  • abbas sheidadout
  • ۰
  • ۰

ویرایش معدل کارشناسی ارشد 97

ویرایش معدل کارشناسی ارشد 97 برای داوطلبینی که در درج معدل در ویا اطلاعات شخصی به دلیل بی دقتی یا عدم اطلاعات کافی دچار اشتباه شده اند بسیار حائز اهمیت است.

ویرایش معدل کارشناسی ارشد 97 در زمان اعلام شده از سوی سازمان سنجش امکان پذیر است و داوطلبین در بازه تعیین شده می توانند نسبت به ویرایش معدل کارشناسی ارشد 97 اقدام کنند اگر داوطلبی در بازه زمانی ثبت نام کارشناسی ارشد در درج اطلاعات دچار اشتباه شوند سازمان سنجش فرصتی دوباره برای ویرایش اطلاعات به متقاضیان می دهد تا بتوانند در ویرایش معدل کارشناسی ارشد97 و اطلاعات شخصی را به درستی وارد کنند در ادامه به زمانویرایش معدل کارشناسی ارشد 97 و شرایط و نحوه ی ویرایش معدل کارشناسی ارشد 97 می پردازیم.

ویرایش معدل کارشناسی ارشد 97

ویرایش معدل کارشناسی ارشد 97

متقاضیان محترم میتوانند برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ – آگاهی از منابع کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ – آگاهی از زمانویرایش معدل کارشناسی ارشد 97 – لیست رشته ها و بودجه بندی کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۹۷ با مرکز مشاوره سازمان تماس بگیرند.

شماره تماس از سراسر کشورفقط از طریق تلفن ثابت با شماره : 02170707028 پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب.

زمان ویرایش معدل کارشناسی ارشد 97

یکی از عوامل بسیار مؤثر در قبولی کنکور کارشناسی ارشد معدل مقطع کارشناسی داوطلبین شرکت در آزمون کارشناسی ارشد است برای همین منظور سازمان سنجش فرصتی بسیار مهمی را در اختیار داوطلبینی که دانشجوی سال آخر کارشناسی هستند قرار داده تا میانگین واحد های گذرانده شده را تا آخرین فرصت در فرم شرکت در آزمون کارشناسی ارشد درج کنند این دانشجویان می توانند در تاریخ ( 30 بهمن ماه )توضیع کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد نسبت به ویرایش معدل کارشناسی ارشد 97 اقدام کنند.

داوطلبان گرامی می توانند کلیه مراحل آزمون ( ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ – انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ و تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد ۹۷) که به صورت اینترنتی می باشد را به مشاوران برتر مرکز ایران تحصیل بسپارند داوطلبان گرامی میتوانند برای ویرایش معدل کارشناسی ارشد 97  وتوضیحات بیشتر و آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت نام با مرکز مشاوره سازمان سنجش تماس حاصل نمایند.

کانال ویرایش معدل کارشناسی ارشد 97

کانال ویرایش معدل کارشناسی ارشد 97

کانال اظلاع رسانی ثبت نام مدارس تیزهوشان 97-98

زمان و برخی شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۷

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۷  از پنجشنبه ۹۶/۹/۱۶  آغاز شده و تا  چهارشنبه ۹۶/۹/۲۲ ادامه خواهد داشت لذا برای ثبت نام در آزمون آمادگی های لازم را داشته و مدارک پذیرش را آماده کنید. ضمنا ویرایش معدل کارشناسی ارشد 97  بصورت کاملا الکترونیکی بوده و شما میتواند از طریق مرکز مشاوره سازمان – ایران تحصیل با شماره تماس 02170707028  نیز ثبت نام خود را انجام دهید و از رشته های موجود- نحوه ی ویرایش معدل کارشناسی ارشد 97 – رتبه قبولی- منابع آزمون  بودجه بندی سوالات و… نیز آگاه شوید.

تمامی دانش آموختگان مقطع کارشناسی پیوسته – ناپیوسته  و هچنین دانشجویانی که دارای مدرک معادل می باشند می توانند برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اقدام کنند.

زمان فارغ التحصیلی برای دانشجویان ورودی مهرماه تا ۹۷/۶/۳۱ خواهد بود ولی با توجه به زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ورودی های بهمن ماه ارائه مدرک تحصیلی برای ورودی های بهمن تا ۹۷/۱۱/۳۰ خواهد بود .

پذیرفته شدگان قطعی رشته های دوره روزانه سال ۱۳۹۶ چه در دانشگاه های روزانه ثبت نام کرده باشند جه نکرده باشند اجازه ثبت نام در انتخاب رشته های روزانه امسال را نخواهند داشت با توجه به ادغام ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۹۷ و ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ دانشگاه آزاد  تمامی دانشجویان یک سوال و یک پاسخنامه خواهند داشت

مطالب مفید :

ثبت نام رشته ی پرستاری بدون کنکور

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۹۷

شهریه دکتری ۹۷

شرایط نظام وظیفه دکتری ۹۷

ثبت نام آزمون دکتری ۹۷

سامانه ثبت نام دکتری ۹۷

شرایط اخذ امریه سربازی

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶

ویرایش معدل کارشناسی ارشد 97

 زمان ویرایش معدل کارشناسی ارشد 97

شرایط دکتری بدون آزمون خودگردان

شرایط دکتری بدون آزمون ۹۷

برای اطلاع از شرایط پذیرش پردیس های بین المللی

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۶_۹۷.

برای اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور.

 ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور بهمن

ارائه مشاوره در امر توقف تحصیل و نظام وظیفه.

 

  • abbas sheidadout
  • ۰
  • ۰

منابع آزمون کارشناسی ارشد 97 – کنکور ارشد 97

منابع آزمون کارشناسی ارشد 97 یا کنکور ارشد 97 دانشگاه های آزاد – سراسری و مراکز آموزش غیرانتفاعی اعلام شد.

منابع آزمون کارشناسی ارشد 97 روز دوشنبه 96/9/13 منتشر شد لذا دانشجویان محترم میتوانند برای اطلاع از منابع آزمون کارشناسی ارشد 97 در کلیه رشته ها با مرکز مشاوره سازمان با شماره تماس 02170707028 از سراسر کشور تماس حاصل نمایند ساعات پاسخگویی مرکز مشاوره 8 صبح الی 1 بامداد می باشد.

منابع آزمون کارشناسی ارشد 97 برای کلیه رشته ها منتشر شد و داوطلبان گرامی حتما قبل از زمان برگزاری کنکور ارشد 97  و آمادگی برای آزمون از منابع اصلی مطلع شوند. داوطلبان گرامی پس از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 حتما دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 را تهیه کرده و به طور کامل نسبت به آن مطلع شوند.

داوطلبان گرامی در زمان انتخاب رشته میتوانند با مشاهده کارنامه کنکور ارشد 97 و اطلاع از سهمیه های کنکور ارشد 97  در زمان مقرر نسبت به انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 اقدام کرده و وارد مقطع کارشناسی ارشد شوند. ضمنا توصیه می شود با توجه زمان ثبت نام در واحد مربوطه نسبت ویراش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 97 اقدام کنند. ویرایش معدل ثبت نام کارشناسی ارشد 97 نیز از الزامات قبل از ثبت نام است.

لازم به ذکر است پس از اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد 97 داوطلبی موفق به کسب رتبه قبولی کنکور کارشناسی ارشد نشود میتواند در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد 97 شانس خود را برای قبولی امتحان کند.

 

اطلاعیه منابع آزمون کارشناسی ارشد 97

منابع آزمون کارشناسی ارشد 97

منابع آزمون کارشناسی ارشد 97

 

برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 97 – اطلاع از منابع آزمون کارشناسی ارشد 97 – لیست رشته های کارشناسی ارشد 97 – مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97  – اطلاع از جزئیات کنکور ارشد 97 – مشاوره شغلی رشته ها – اطلاع از زمان دقیق انتخاب رشته و … با مرکز مشاوره سازمان – ایران تحصیل تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور با شماره : 02170707024 زمان پاسخگویی ۸ صبح تا ۱ شب.

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد 97 – مرکز مشاوره سازمان

متقاضیان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 میتوانند برای تسهیل در امور ثبت نام و آگاهی بیشتر در مورد منابع آزمون کارشناسی ارشد 97 با مرکز مشاوره سازمان تماس بگیریند.تماس از سراسر کشور پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب. خدمات مرکز مشاوره :

  • ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 بصورت تلفنی
  • مشاوره و هدایت تحصیلی با توجه به علایق و بازار کار موجود.
  • اطلاع از رتبه قبولی کنکور ارشد 97
  • اطلاع از منابع آزمون کارشناسی ارشد 97
  • اطلاع از زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97
  • دریافت دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97
  • آگاهی از سرفصل دروس وتعداد تست ها
  • راهکار های قبولی در کنکور کارشناسی ارشد 97
  • آگاهی از شرایط نظام وظیفه کنکور کارشناسی ارشد 97

 

منابع آزمون کارشناسی ارشد 97 – شرایط نظام وظیفه شرکت در آزمون

به اطلاع داوطلبان گرامی می رسانیم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 حتما باید تابع قوانین شرایط نظام وظیفه ثبت نام کنکور ارشد 97 باشند در غیر این صورت ثبت نام شما ( کان لم یکن ) تلقی خواهد شد.

با توجه به تعدد قوانین نظام وظیفه چند مورد از قوانین را ذکر می کنیم حتما قبل از ثبت نام از شرایط کامل نظام وظیفه خود ( از طریق مرکز مشاوره ) آگاه شوید تا مشکلی در روند پذیرش شما پیش نیاید.

  • داوطلب ثبت نام باید دارای کارت پایان خدمت باشد.
  • داوطلبانی که دارای کارت معافیت هوشمند باشند.
  • مشمولان خدمتی که دارای برگ اعزام به خدمت بدون غیبت اند به شرطی که تاریخ ثبت نام آنان در دانشگاه قبل از اعزام به خدمت باشد.

 

برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 97 – اطلاع از منابع آزمون کارشناسی ارشد 97 – لیست رشته های کارشناسی ارشد 97 – مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97  – اطلاع از جزئیات کنکور ارشد 97 – مشاوره شغلی رشته ها – اطلاع از زمان دقیق انتخاب رشته و … با مرکز مشاوره سازمان – ایران تحصیل تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور با شماره : 02170707028 زمان پاسخگویی ۸ صبح تا ۱ شب.

 

مطالب مفید :

ثبت نام رشته ی پرستاری بدون کنکور

شرایط دکتری بدون آزمون

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 97

منابع آزمون کارشناسی ارشد 97

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 97

لیست رشته های کنکور کارشناسی ارشد 97

رتبه قبولی در کنکور کارشناسی ارشد 97

دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 97

تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد 97

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 97

سهمیه های کنکور ارشد 97

تکنیک های تست زنی کنکور

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97

دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

 

  • abbas sheidadout
  • ۰
  • ۰

ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 97 – شرایط و نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد

ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 97  برای متقاضیانی که در درج معدل در ویا اطلاعات شخصی در فرم های ثبت نام کنکور کارشناسی به دلیل بی دقتی یا عدم اطلاعات کافی دچار اشتباه شده اند بسیار اهمیت دارد

ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 97 در بازه زمانی اعلام شده از سوی سازمان سنجش امکان پذیر خواهد بود ومتقاضیان ثبت نام کارشناسی ارشد در بازه تعیین شده می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 97 اقدام کنند اگر دانشجویی در بازه زمانی اعلام شده در سایت سازمان سنجش هنگام ثبت نام کارشناسی ارشد در درج اطلاعات مشکلی ایجاد شود سازمان سنجش فرصتی دوباره برای ویرایش اطلاعات به متقاضیان می دهد تا بتوانند در ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 97 و اطلاعات شخصی را به درستی وارد کنند در ادامه مطلب به موارد ضروری همچون زمان ویرایش معدل کارشناسی ارشد ۹۷ ، شرایط و نحوه ی ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 97 و زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 97 می پردازیم اگر از شرایط و ظوابط اطلاع کافی ندارید برای ثبت نام کنکور ارشد می توانید ثبت نام خود را  بهمرکز مشاوره سازمان بسپارید.

 

ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 97

ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 97

متقاضیان محترم میتوانند برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ – آگاهی از منابع کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ – آگاهی از زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 97 – شرایط و نحوه ی ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 97 با مرکز مشاوره سازمان تماس بگیرند.

شماره تماس از سراسر کشورفقط از طریق تلفن ثابت با شماره : 02170707024 پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 97

یکی از عوامل مؤثر در قبولی کنکور کارشناسی ارشد معدل مقطع کارشناسی است برای همین منظور سازمان سنجش فرصتی بسیار مهمی و مناسبی را در اختیار  دانشجوی سال آخر کارشناسی هستند قرار داده تا میانگین واحد های پاس شده را تا آخرین فرصت در فرم شرکت در آزمون کارشناسی ارشد وارد کنند دانشجویان می توانند در تاریخ ( ۳۰ بهمن ماه )توضیع کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 97 اقدام کنند.

متقاضیان می توانند کلیه مراحل آزمون ( ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ – انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ و تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد ۹۷) را به مشاوران برتر مرکز ایران تحصیل بسپارند متقاضیان گرامی میتوانند برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 97 و آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت نام با مرکز مشاوره سازمان سنجش تماس حاصل نمایند.

زمان و برخی شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۷

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۷  از پنجشنبه ۹۶/۹/۱۶  آغاز می شودو تا  چهارشنبه ۹۶/۹/۲۲ ادامه خواهد داشت برای ثبت نام در آزمون آمادگی های لازم را داشته باشید و مدارک ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را آماده کنید. ضمنا ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 97  بصورت کاملا الکترونیکی می باشد اگر مایلید می توانید از طریق مرکز مشاوره سازمان – ایران تحصیل با شماره تماس 02170707028  نیز ثبت نام خود را انجام دهید و از رشته های موجود- نحوه ی ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 97 – رتبه قبولی در کنکور کارشناسی ارشد – منابع آزمون  بودجه بندی سوالات  – شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و… نیز آگاه شوید.

تمامی دانش آموختگان مقطع کارشناسی پیوسته – ناپیوسته  و دانشجویانی که دارای مدرک معادل می باشند می توانند برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اقدام کنند.زمان فارغ التحصیلی برای دانشجویان ورودی مهرماه تا ۹۷/۶/۳۱ خواهد بود پذیرفته شدگان قطعی رشته های دوره روزانه سال ۱۳۹۶ چه در دانشگاه های روزانه ثبت نام کرده باشند جه نکرده باشند اجازه ثبت نام در انتخاب رشته های روزانه امسال را نخواهند داشت با توجه به ادغام ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۹۷ و ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ دانشگاه آزاد  تمامی دانشجویان یک سوال و یک پاسخنامه خواهند داشت

منابع آزمون

باید به این نکته مهم دقت داشت که مطالعه دروس ، ضرایب رشته مورد نظر  بسیار تاثیر گزار است بنابر این توصیه می شود قبل از هر اقدامی اطلاعات دقیقی در مورد ضرایب رشته مورد نظر کسب کنید برای آگاهی از این ضرایب و تاثیر آن ها در رشته ی مورد نظر و برای معرفی بهترین منابع آزمون کنکور ارشد و کتاب های تستی و کمک آموزشی می توانید با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس حاصل نمایید

امکان ثبت نام بدون کنکور نیز در ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۹۷ بصورت استعدادهای درخشان وجود دارد.

متقاضیان محترم میتوانند برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۹۷ – آگاهی از منابع و ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۹۷ – زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 97 با مرکز مشاوره سازمان تماس بگیرند.

شماره تماس از سراسر کشورفقط از طریق تلفن ثابت با شماره : 02170707024 پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب.

 

مطالب مفید :

نحوه ی ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 97

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 97

ثبت نام رشته ی پرستاری بدون کنکور

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۹۷

شهریه دکتری ۹۷

شرایط نظام وظیفه دکتری ۹۷

ثبت نام آزمون دکتری ۹۷

سامانه ثبت نام دکتری ۹۷

شرایط اخذ امریه سربازی

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶

ویرایش معدل کارشناسی ارشد۹۷

شرایط دکتری بدون آزمون ۹۷

برای اطلاع از شرایط پذیرش پردیس های بین المللی

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۹۶_۹۷.

برای اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور.

 ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور بهمن

ارائه مشاوره در امر توقف تحصیل و نظام وظیفه.

  • abbas sheidadout
  • ۰
  • ۰

سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد 97 – رزمندگان – بسیج و ایثارگران

سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد 97 برای رزمندگان و ایثارگران و هچنین حافظین قرآن اعلام شد . متقاضیان محترم می توانند با اطلاع از سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد 97 روند ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 را تسهیل بخشند.

سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد 97 به همراه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97  اعلام میگردد. علاوه بر سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد که تاثیر بسیاری در رتبه قبولی تکمیل ظرفیت ارشد 97 خواهد داشت .

سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد 97 تاثیر بسیاری در قبولی داوطلبان دارای سمهیه ایثارگران و رزمندگان خواهد داشت ولی منابع آزمون کارشناسی ارشد 97 نیز در روند قبولی داوطلبان بی تاثیر نخواهد بود لذا از کلیه داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 97 خواهشمندیم قبل از زمان برگزاری کنکور ارشد 97 آگاهی کامل از منابع و سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد داشته باشند.داوطلبان محترم میتوانند پس اطلاع از منابع و لیست رشته های کارشناسی ارشد 97 نسبت به ثبت نام کنکور ارشد 97 اقدام کنند .

لازم به ذکر است کلیه مراحل ثبت نام کارشناسی ارشد 97 به صورت الکترونیکی انجام می شود و نیاز به مراجعه حضوری نیست.تذکر: داوطلبان آزمون کنکور کارشناسی ارشد 97 دقت کافی را در هنگام ورود اطلاعات داشته باشند و در صورت ورود اطالاعات اشتباه نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 از طریق سایت سازمان یا مرکز مشاوره سازمان از سراسر کشور شبانه روزی با شماره 02170707024تماس حاصل نمایند.

 

سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد 97

سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد 97

 

برای اطلاع از سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد – ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 97 – اطلاع از منابع آزمون کارشناسی ارشد 97 – لیست رشته های کارشناسی ارشد 97 – مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97  – اطلاع از جزئیات کنکور ارشد 97 – مشاوره شغلی رشته ها – اطلاع از زمان دقیق انتخاب رشته و … با مرکز مشاوره سازمان – ایران تحصیل تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور با شماره : 02170707024 زمان پاسخگویی ۸ صبح تا ۱ شب.

 

سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد – سهمیه رزمندگان و بسیج

هر یک از داوطلبان کنکور ارشد 97 که متقاضی استفاده سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد اعم از سهمیه رزمندگان – بسیج و ایثارگران باشند میتوانند با آگاهی کامل از شرایط و ضوابط استفاده از سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد از سهمیه های خود استفاده نمایند. به برخی از شرایط سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد  اشاره می کنیم با توجه به حجم قوانین و تبصره ها برای تکمیل اطلاعات خود حتما با مرکز مشاوره سازمان تماس بگیرید.

1- تمامی داوطلبان رزمنده ارگان های نظامی در صورتی که دارای سابقه 6 ماه حضور مداوم در جبهه های حق علیه باطل را داشته باشند در صورت تقاضا می بایست قبل از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 به ارگان مربوطه مراجعه کرده و تقاضانامه استفاده از سهمیه برای ورود به دانشگاه را تکمیل نمایند تا پس از انجام مراحل قانونی ارگان مربوطه مراتب را به سازمان سنجش برای اعمال سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد معرفی کنند.

2- علاوه بر شخص رزمنده فرزندان وی نیز میتوانند از سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد پدرشان استفاده نمایند.

3-هر دانشجو فقط یک بار حق استفاده از سهمیه خود را دارد و با شرایطی خاص تا دوبار هم امکان استفاده از سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد وجود خواهد داشت.

 

سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد – سهمیه ایثارگران

کلیه ایثارگران و فرزندان آن ها تحت شرایطی امکان استفاده از سهمیه های کنکور سراسری را خواهد داشت.

1-جانبازان (با هر درصد جانبازی)، همسر و فرزند جانبازان 25 % و بالاتر، آزادگان و فرزندان و همسران آنان و همچنین فرزندان و همسران شهدا برای استفاده از
سهمیه ایثارگران بایستی نسبت به تکمیل بند مربوط در تقاضانامه ثبت نامی اقدام نمایند و نیازی به مراجعه به سایت اینترنتی ایثار ندارند و در صورت تأیید
گزینش می گردند.

برای اطلاع از سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد – ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 97 – اطلاع از منابع آزمون کارشناسی ارشد 97 – لیست رشته های کارشناسی ارشد 97 – مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97  – اطلاع از جزئیات کنکور ارشد 97 – مشاوره شغلی رشته ها – اطلاع از زمان دقیق انتخاب رشته و … با مرکز مشاوره سازمان – ایران تحصیل تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور با شماره : 02170707024 زمان پاسخگویی ۸ صبح تا ۱ شب.

مطالب مفید :

میزان تاثیر سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد97

ثبت نام رشته ی پرستاری بدون کنکور

شرایط دکتری بدون آزمون

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 97

منابع آزمون کارشناسی ارشد 97

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 97

لیست رشته های کنکور کارشناسی ارشد 97

رتبه قبولی در کنکور کارشناسی ارشد 97

دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 97

تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد 97

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 97

سهمیه های کنکور ارشد 97

تکنیک های تست زنی کنکور

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 97

دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

  • abbas sheidadout
  • ۰
  • ۰

رشته های کارشناسی ارشد – لیست رشته های آزاد و سراسری

رشته های کارشناسی ارشد 97 در واحد های آموزشی آزاد – سراسری و.. مشخص شد. داوطلبان گرامی جهت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 97 پس از ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد و اطلاع از رتبه قبولی در کنکور کارشناسی ارشد با توجه به لیست رشته های کارشناسی ارشد 97  میتوانند انتخاب رشته خود را انجام دهند.

رشته های کنکور کارشناسی ارشد 97 شامل گروه های علوم پایه – علوم انسانی – علوم کشاورزی و علوم  فنی مهندسی  می باشد که اطلاع از رشته های کارشناسی ارشد میتواند کمک بزرگی به داوطلبان در انتخاب رشته مورد علاقه و آینده شغلی خود داشته باشند.با توجه به این که اکثر داوطلبان از رشته های کارشناسی ارشد مطلع نیستند و فقط به یک رشته فکر میکنند مرکز مشاوره سازمان تصمیم دارد در راستای کمک به انتخاب رشته متقاضیان و هدایت تحصیلی و شغلی داوطلبان در بهترین جهت ممکن رشته های کارشناسی ارشد را به آن ها معرفی کنند.

 

رشته های کارشناسی ارشد

رشته های کارشناسی ارشد

برای اطلاع از سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۹۷ – اطلاع از منابع آزمون کارشناسی ارشد ۹۷  – اطلاع از جزئیات کنکور ارشد ۹۷ – مشاوره شغلی رشته ها – اطلاع از زمان دقیق انتخاب رشته و … با مرکز مشاوره سازمان – ایران تحصیل تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور با شماره : 02170707028 زمان پاسخگویی ۸ صبح تا ۱ شب.

 

رشته های کارشناسی ارشد 97 – گروه علوم پایه

رشته های کارشناسی ارشد در گروه علوم پایه را در جدول زیر مشاهده میکنید برای آگاهی از بازار کار و واحد های دانشگاهی رشته های کارشناسی ارشد با مرکز مشاوره سازمان تماس بگیرید.

آمار – زمین شناسی _ سنگ شناسی رسوبی و رسوب شناسی – شیمی آلی – آمار ریاضی – زمین شناسی _ فسیل شناسی و چینه شناسی – شیمی _ شیمی تجزیه – ریاضی محض – زمین شناسی _ زیست محیطی – شیمی _ شیمی فیزیک – ریاضی کاربردی – زیست شناسی _ علوم گیاهی – شیمی _ شیمی فیزیک – زیست شناسی _ علوم گیاهی – شیمی _ شیمی معدنی – ریاضی کاربردی – جبر ریاضی – زیست شناسی _ علوم جانوری – شیمی _ شیمی کاربردی – ریاضی آنالیز -فیزیولوژی جانوری

 

رشته های کارشناسی ارشد 97 – گروه فنی مهندسی

در جدول زیر به بخشی از رشته های ارشد 97 اشاره کرده ایم شما میتوانید برای اطلاع از رشته های کارشناسی ارشد – بازار کارآن ها و دانشگاه های ارائه دهنده با مرکز مشاوره سازمان تماس بگیرید.

مهندسی مکانیک _ تبدیل انرژی – مهندسی خودرو – مهندسی آب و سازه های هیدرولیکی – مهندسی مکانیک _ طراحی کاربردی – مهندسی کامپیوتر _ نرم افزار – مهندسی عمران _ سازه – مهندسی مکانیک _ مهندسی سیستم های انرژی – مهندسی کامپیوتر _ بیوالکتریک – مهندسی برق کنترل – مهندسی مکانیک _ تکنولوژی انرژی – مهندسی برق قدرت و …

 

برای اطلاع رشته های کارشناسی ارشد با مرکز مشاوره سازمان – ایران تحصیل تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور با شماره : 02170707024 زمان پاسخگویی ۸ صبح تا ۱ شب.

 

رشته های کارشناسی ارشد 97 – گروه کشاورزی

در جدول زیر به بخشی ازرشته های ارشد97 گروه کشاورزی اشاره کرده ایم شما میتوانید برای اطلاع از رشته های کارشناسی ارشد – بازار کارآن ها و دانشگاه های ارائه دهنده با مرکز مشاوره سازمان تماس بگیرید.

معماری – مهندسی کشاورزی _ زراعت – مهندسی کشاورزی علوم دامی _ تغذیه دام – شهرسازی _ طراحی شهری – مهندسی کشاورزی _ شناسایی و مبارزه با علف های هرز – علوم تکنولوژی بذر – برنامه ریزی شهری – مهندسی کشاورزی اکولوژیک _ اگرواکولوژی

 

رشته های کارشناسی ارشد 97 – گروه علوم انسانی

در جدول زیر به بخشی از رشته های ارشد97 گروه علوم انسانی اشاره کرده ایم شما میتوانید برای اطلاع از رشته های کارشناسی ارشد – بازار کارآن ها و دانشگاه های ارائه دهنده با مرکز مشاوره سازمان تماس بگیرید.

الهیات و معارف اسلامی _ فقه و مبانی حقوق اسلامی – جغرافیا _ برنامه ریزی شهری – آموزش زبان انگلیسی – تربیت بدنی و علوم ورزشی -جغرافیا طبیعی _ ژئومورفولوژی- زبان و ادبیات فرانسه- تربیت بدنی و علوم ورزشی _ فیزیولوژی ورزشی – جغرافیا انسانی _ برنامه ریزی منطقه ای – زبان و ادبیات فرانسه _ ادبی – تربیت بدنی و علوم ورزشی _ رفتار حرکتی – ژئومورفولوژی در برنامه ریزی محیطی – علوم سیاسی – تربیت بدنی و علوم ورزشی _ مدیریت ورزشی – شهری ، روستایی و عشایری جغرافیا – اندیشه سیاسی در اسلام و…

 

برای اطلاع از مطالب مهم کارشناسی ارشد با مرکز مشاوره سازمان – ایران تحصیل تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور با شماره : 02170707024 زمان پاسخگویی ۸ صبح تا ۱ شب.

 

مطالب مفید :

ثبت نام رشته ی پرستاری بدون کنکور

شرایط دکتری بدون آزمون

لیست رشته های کنکور کارشناسی ارشد ۹۷

تکنیک های تست زنی کنکور

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ۹۷

دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

  • abbas sheidadout