مرکز مشاوره ایران تحصیل

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

مرکز مشاوره ایران تحصیل

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی - ثبت نام دانشگاه آزاد -عملی کاربردی و پیام نور به صورت بدون کنکور و راهنمایی و هدایت تحصیلی دانش آموزان عزیز ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود نمونه سوالات آزمون تیزهوشان و پاسخنامه 97-98

سوالات و پاسخ کلیدی آزمون تیزهوشان

جهت دریافت نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 97-98 و ثبت نام در آزمون تیزهوشان از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

 شماره  9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران)  پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 97-98

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 97-98 شاید یکی از دغدغه های اصلی دانش آموزانی باشد که قصد شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان را دارند با توجه به محدودیت ظرفیت مدارس تیزهوشان و متفاوت بودن سوالات آزمون تیزهوشان با سوالاتی که دانش آموزان تا امروز با آن سر و کار داشته اند متفاوت بوده است پس لازم است که دانش آموزان حتما قبل از شرکت در آزمون تیزهوشان جهت دانلود نمونه سوالات آزمون تیزهوشان هفتم و دهم اقدام کنند و آشنایی لازم با سوالات آزمون سمپاد را بدست آورند.

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 97-98 هفتم و دهم صرفا جهت آشنایی دانش آموزان با نحوه طراحی سوالات آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در مقاطع ششم به هفتم و نهم به دهم و همچنین بالا بردن تسلط دانش آموزان است لذا دانش آموزان محترم و اولیای گرامی می توانند جهت دریافت نمونه سوالات آزمون تیزهوشان با مرکز سمپاد ایران تحصیل تماس حاصل نموده و ضمن دریافت سوالات آزمون تیزهوشان از مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان نیز بهره مند گردند.

نمونه سوالات آزمون تیزهوشان در چند نسخه کامل و جامع گردآوری شده از آزمون های تیزهوشان هفتم و دهم چند دوره گذشته است که دانش آموزان گرامی می توانند جهت دریافت نمونه سوالات آزمون تیزهوشان – اطلاع از شرایط مدارس تیزهوشان – معرفی بهترین کتاب ها برای قبولی تیزهوشان و دریافت منابع آزمون تیزهوشان با شماره های مذکور تماس بگیرند 

 

نحوه طراحی نمونه سوالات آزمون تیزهوشان 97-98 هفتم و دهم

پیرو محتویات دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان سوالات تیزهوشان دو نوع سوال وجود دارد : سوالات استعداد تحلیلی و سوالات استعداد تحصیلی

منابع سوالات استعداد تحصیلی تنها کتاب های درسی می باشد اما منابع سوالات استعداد تحلیلی طبق ذهنیت طراحان سوال است و این به معنای مفهومی بودن این سوالات است و دانش آموزانی که مباحث کتب درسی را به خوبی درک کرده باشند می توانند از پس این سولات برآیند.

جهت دانلود سوالات آزمون تیزهوشان 96-97 با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید تا نمونه سوالات آزمون تیزهوشان را در اختیارتان قرار دهند.

دانش آموزان و والدین گرامی به اطلاع شما می رسانیم که هر داوطلبی که در آزمون تیزهوشان شرکت می کند در صورتی که در جلسه آزمون با مشاهده سوالات آزمون و نیز بعد از انتشار نمونه سوالات آزمون تیزهوشان نسبت به برخی نمونه سوالات آزمون تیزهوشان اعتراضی داشته باشد، می تواند در زمان مشخصی که از سوی سازمان سمپاد تعیین می گردد نسبت به اعتراض به نمونه سوالات آزمون تیزهوشان اقدام نماید و درخواست اعتراض خود را بصورت کتبی در قسمت مربوطه در سایت وارد نماید تا مورد رسیدگی قرار بگیرد.

این نکته را مد نظر داشته باشید که هر اعتراضی به سوالات آزمون تیزهوشان مورد قبول واقع نمی شود. تنها زمانی می توانید به سوالات آزمون تیزهوشان اعتراض کنید که مطمئنا و حتما سوالی از آزمون جزء مفاهیم و مباحث کتاب درسی نباشد. تنها زمانی می توانید به پاسخنامه کلیدی آزمون تیزهوشان اعتراض نمایید که مطمئن شوید که پاسخ یک سوال در پاسخنامه کلیدی، اشتباه باشد.

 

نحوه اعتراض به سوالات آزمون تیزهوشان 97-98

شما دانش آموزان عزیز در صورت اعتراض به کارنامه و سطح سوالات آزمون تیزهوشان ، در موارد زیر می توانید به اعتراض اقدام نمایید.

1- اگر به کارنامه خود دسترسی پیدا کردید و ملاحظه نمودید که تعداد پاسخ های درست – غلط و نزده در کارنامه مطابق با تصویر پاسخ برگ نباشد.

2- اگر ملاحظه کردید که نمره کل شما در آزمون اشتباه محاسبه شده است.

3- اگر سوالی جزء مفاهیم و مباحث کتب درسی نیست.

4- اگر پاسخ یکی از سوالات در پاسخنامه اشتباه باشد.

نکته : در صورتی که واجد شرایط و ضوابط مربوط به دوقلوها هستید و این ضابطه ها در حق شما اعمال نشده باشد، می توانید اقدام به اعتراض کنید جهت اطلاعات بیشتر با شماره 9092305587 ( استان تهران) تماس حاصل نمایید.

 

دانش آموزان گرامی در صورتی که نسبت به نمونه سوالات آزمون تیزهوشان و نیز کارنامه خود اعتراض دارید و قصد ثبت اعتراض خود را دارید، می توانید این کار را به مشاوران مرکز ایران تحصیل بسپارید. ما اعتراض شما را به راحتی و در زمان کوتاه ثبت خواهیم کرد.

 شماره  9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران)  پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب

 

جهت اطلاع از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 97-98 و آخرین اخبار تیزهوشان وارد کانال اطلاع رسانی ایران تحصیل شوید.

کانال نمونه سوالات آزمون تیزهوشان

کانال نمونه سوالات آزمون تیزهوشان

 

 

مطالب مرتبط :

  • ۹۷/۰۶/۳۰
  • abbas sheidadout

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی