مرکز مشاوره ایران تحصیل

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

مرکز مشاوره ایران تحصیل

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی - ثبت نام دانشگاه آزاد -عملی کاربردی و پیام نور به صورت بدون کنکور و راهنمایی و هدایت تحصیلی دانش آموزان عزیز ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اسامی قبول شدگان نمونه دولتی 97-98

اسامی قبول شدگان نمونه دولتی

اسامی قبول شدگان نمونه دولتی 97-98

اسامی قبول شدگان نمونه دولتی اعلام شد به آگاهی متقاضیان تحصیل در مدارس نمونه دولتی می رسانیم، هر ساله ناظر برپایی آزمون نمونه دولتی در پایه نهم به دهم هستیم و در طول برپایی این آزمون داوطلبان با اخذ امتیاز و نمره قبولی برای ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی ثبت نام خواهند شد . زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 97-98 برای پایه نهم به دهم از اواخر اسفند ماه سال جاری (سال 96) آغاز می شود و تا اوایل فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت. ثبت نام آزمون پس از مشخص شدن نمرات نوبت دوم دانش آموزان در پایه نهم و به طریق اینترنتی انجام می شود و زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی 97-98 در تیر ماه سال 97 خواهد بود. اعلام اسامی قبول شدگان نمونه دولتی نیز بصورت اینترنتی و در سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان ها منتشر می شود. در ادامه به مباحثی از جمله زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 97-98 و اعتراض به نتایج _مشاوره قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی _ زمان تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 97-98 _ تحصیل در مدارس نمونه دولتی چه شرایطی دارد؟ _ شرایط انصراف از تحصیل آزمون نمونه دولتی 97-98 _ مزایای مدارس نمونه دولتی _ معایب مدارس نمونه دولتی خواهیم پرداخت .

 

دانش آموزان و والدین گرامی جهت اطلاع از لیست مدارس نمونه دولتی –  اسامی قبول شدگان نمونه دولتی و مشاهده کارنامه آزمون نمونه دولتی 97-98 کافیست از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره نمونه دولتی – ایران تحصیل تماس بگیرید.

9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب

 

در ادامه به چندی از شرایط مهم ثبت نام در آزمون نمونه دولتی 97-98 اشاره می نماییم :

اگر بخواهیم برخی موارد مهم را در مورد ثبت نام و شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی بیان کنیم باید بگوییم که داشتن تابعیت کشور ایران از مهم ترین موارد ثبت نام در این مدارس خواهد بود و دانش آموزان گرامی که قصد ثبت نام در واحد های مدارس نمونه دولتی را داشته باشند می بایست فرم ثبت نام الکترونیکی خود را در موعد مقرر تکمیل نمایند تا درخواست ایشان مبنی بر شرکت در آزمون به مرکز سنجش آموزش و پرورش استان مربوطه اعلام شده و کارت ورود به جلسه ایشان صادر شود ضمنا داشتن معدل بالای 17 در نیمسال دوم سال تحصیلی هشتم برای داوطلبان نهم به دهم و کسب مقیاس خیلی خوب در واحد های درسی پنجم برای داوطلبان ششهم به هفتم ضمنا داوطلبان گرامی می بایست اصل و کپی صفحه اول شناسنامه خود را به همراه دو قطعه عکس سه در چهار پرسنلی دانش آموز در موعد ثبت نام حضوری تحویل دهند و به نکات زیر توجه کافی را داشته باشند :

  • پرداخت وجه معین جهت ثبت نام و ارائه رسید واریز
  • همراه داشتن کارت ورود جلسه آزمون نمونه دولتی از الزامات ورود به جلسه آزمون خواهد بود
  • انتخاب اولویت های مدارس می بایست مطابق لیست مدارس نمونه دولتی بوده و از نزدیک به دور انتخاب شوند

 

زمان اعلام اسامی قبول شدگان مدارس نمونه دولتی 97-98

دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند که در رابطه با زمان اعلام اسامی قبول شدگان نمونه دولتی نهم به دهم 97-98 ، به طور میانگین سه هفته پس از برپایی آزمون، اسامی قبول شدگان نمونه دولتی 97-98 در پایه نهم به دهم در وب سایت مربوط به هر استان قرار خواهد گرفت. بعد از اعلام اسامی قبول شدگان نمونه دولتی 97-98 در صورت قبولی داوطلب در آزمون و مشاهده اسم خود در لیست اسامی قبول شدگان نمونه دولتی باید مطابق اطلاعیه در موعد مقرری که هر یک از مدارس برای ثبت نام حضوری یا تکمیل ثبت نام خود مقرر کرده اند با توجه به آدرس مدارس نمونه دولتی در واحد مربوطه حاضر شوند و نسبت به امور تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند .

دانش آموزانی که به دلیل عدم قبولی، اسم آنها در لیست اسامی قبول شدگان نمونه دولتی وجود ندارد و یا به نمره و امتیاز خود معترض هستند می توانند در تاریخ 23 الی 31 تیر ماه سال 97 سامانه ثبت نام و اعلام نتایج استان خود مراجعه نموده و اعتراض خود را مبنی بر نتایج آزمون اعلام کنند طبق اعلام ایشان نتایج آن ها پس از بررسی مجدد اعلام خواهد گشت.

 

تکمیل ظرفیت قبول شدگان نمونه دولتی 97-98

در این بخش به ارائه توضیحاتی چند، در خصوص زمان و نحوه تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 97-98 می پردازیم. بعد از اعلام اسامی قبول شدگان نمونه دولتی 97-98 و قطعی شدن ثبت نام دانش آموزان پذیرفته شده آزمون، چنانچه مدارس نمونه دولتی اذعان به دارا بودن ظرفیت خالی و یا اضافی کردند، دانش آموزانی که اسامی آن ها در لیست ذخیره آزمون قرارگرفته باشد می توانند در تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی شرکت کنند و یا اگر اسامی آن ها در لیست افراد بایگانی شده  قرار داشت، با مراجعه به مدارس نمونه دولتی مذکور در صورت وجود ظرفیت خالی به ثبت نام حضوری بپردازند.

همان گونه که در بخش های قبل اشاره شد، سه هفته بعد از برپایی آزمون، اسامی قبول شدگان نمونه دولتی نهم به دهم 97-98 در وب سایت هر استان قابل دسترسی خواهد بود. شما با مراجعه به وب سایت استان خود اسامی قبول شدگان نمونه دولتی را مشاهده نمایید. بعد از اعلام اسامی قبول شدگان نمونه دولتی 97-98 در صورت قبولی داوطلب در آزمون و مشاهده اسم خود در لیست اسامی قبول شدگان نمونه دولتی ، می بایست برای طی مراحل ثبت نام حضوری با در دست داشتن مدارک لازم به مدرسه محل قبولی خود رجوع کند. مطلب مهمی که دانش آموزان عزیز باید در نظر داشته باشند این است که، عدم مراجعه حضوری ایشان در مدت زمان تعیین شده در مدرسه، انصراف وی از تحصیل تلقی خواهد شد . لذا توصیه اکید می شود که در مهلت داده شده از سوی مدرسه نسبت به نهایی کردن ثبت نام حضوری خود اقدام نمایید. داوطلبین عزیز می توانند برای اطلاع از  نتایج آزمون نمونه دولنی هفتم و دهم  و  ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان سمپاد 97-98 می توانند روی عبارت کلیک کنند .

 

مزایای مدارس نمونه دولتی – اسامی قبول شدگان نمونه دولتی

  • شکوفا ساختن استعدادها و خلاقیت دانش آموزان
  • امکانات آموزشی بالاتر و بهتر نسبت به مدارس دولتی و عادی
  • توجه و مراقبت بیشتر نسبت به دانش آموزان مستعد و پرتلاش
  • شهریه کم مدارس نمونه دولتی نسبت به مدارس غیر انتفاعی
  • افزایش سطح آموزشی دانش آموزان توسط کادر آموزشی مجرب و گزینش شده

 

معایب مدارس نمونه دولتی – اسامی قبول شدگان نمونه دولتی

  • دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی توسط کادر آموزشی ، بیش از حد تحت فشار قرار می گیرند.
  • حس رقابت در این مدارس از بین می رود زیرا تمام دانش آموزان یک کلاس در سطح بالایی قرار دارند.
  • در بعضی از مدارس نمونه دولتی، سطح امکانات آموزشی بسیار پایین است.
  • ایجاد حس غرور و خودشیفتگی کاذب در میان دانش آموزان و کادر آموزشی این مدارس
  • ایجاد حس شکست و کمبود اعتماد به نفس میان دانش آموزانی که نمی توانند در این مدارس پذیرش شوند.
کانال اطلاع رسانی اسامی قبول شدگان نمونه دولتی

کانال اطلاع رسانی اسامی قبول شدگان نمونه دولتی

مطالب مرتبط اسامی قبول شدگان نمونه دولتی :

  • ۹۷/۰۶/۲۷
  • abbas sheidadout

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی