مرکز مشاوره ایران تحصیل

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

مرکز مشاوره ایران تحصیل

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی - ثبت نام دانشگاه آزاد -عملی کاربردی و پیام نور به صورت بدون کنکور و راهنمایی و هدایت تحصیلی دانش آموزان عزیز ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

لیست مدارس نمونه دولتی تهران 97-98

لیست مدارس نمونه دولتی

جهت دریافت لیست مدارس نمونه دولتی تهران و اطلاع از آدرس و شماره تماس آنها و شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی مختلف با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید تا تمام این اطلاعات را از سراسر کشور در اختیارتان قرار دهیم.

تلفن تماس : 9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران)

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت پاسخگویی 8 صبح الی یک شب حتی ایام تعطیل

لیست مدارس نمونه دولتی تهران – دبیرستان های نمونه دولتی 97-98

لیست مدارس نمونه دولتی تهران آشنایی با مدارس نمونه دولتی سطح استان و شهرستان‌های شما، از اقدامات ضروری است که موجب می‌شود در زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی  ، بهترین مدارس را بر اساس اولویت انتخاب نمایید تا بعد از قبولی و پذیرش در آنها، از میزان امکانات مدرسه و مدیران و معلمان مطلع باشند. گاهی برخی از مدارس نمونه دولتی امکانات چندانی ندارند یا کادر آموزشی و کادر ریاستی عالی ندارد. بهتر است به خوبی در این موارد تحقیق نمایید. برای این کار شما به لیست مدارس نمونه دولتی تهران و آدرس مدارس نمونه دولتی در سطح استان و شهرستان‌تان نیاز پیدا می‌کنید .

معرفی مدارس نمونه دولتی : مدارس نمونه دولتی یا مدارس نمونه مردمی در سراسر کشور نمایندگی دارند و با برگزاری آزمون در هر سال، به جذب و پذیرش دانش آموازن و داوطلبان تیزهوش و مستعد اقدام می‌کند. لازم به ذکر است که شرط ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی به انجام فعالیت‌های مثبت آموزشی و پرورشی دانش آموزان بستگی دارد. صرفا قبولی و ثبت نام مدارس نمونه دولتی در آزمون نمونه دولتی پایان کار نیست و دانش آموزان در داخل مدرسه و کلاس باید پرتلاش و فعال باشند و پا به پای فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی و پرورشی مدرسه پیش بروند در غیر اینصورت با مشکل مواجه خواهند شد. در ادامه به مزایا و معایب این نوع مدارس می‌پردازیم.

 

لیست مدارس نمونه دولتی تهران

1- دبیرستان دخترانه نرجس (نمونه دولتی)  منطقه سیزده  تلفن : 77161916

2- دبیرستان دخترانه جنت (نمونه دولتی)  منطقه هشت تلفن : 77841112 _ 77813065

3- دبیرستان دخترانه سهام خاص (نمونه دولتی)منطقه سه  تلفن : 22582030

4- دبیرستان دخترانه کریمه اهل بیت (نمونه دولتی)  منطقه دو تلفن : 88257723

5- دبیرستان دخترانه سعدی (نمونه دولتی) – آدرس : منطقه چهار  تلفن : 77392020

جهت دریافت  اسامی قبول شدگان نمونه دولتی ، لیست مدارس پسرانه نمونه دولتی تهزان و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی و دریافت کارنامه مدارس نمونه دولتی در تهران و شهرستان‌ها کافیست با شماره 9099072952 تماس بگیرید.

1- دبیرستان پسرانه فرهنگ (نمونه دولتی)  منطقه دو تلفن : 44228989

2- دبیرستان پسرانه ژان پال اوحدی (نمونه دولتی) منطقه نوزده تلفن : 55859444

3- دبیرستان پسرانه شهید همت یک  (نمونه دولتی) منطقه نوزده تلفن : 55002828

4- دبیرستان پسرانه معرفت (نمونه دولتی)  منطقه شانزده تلفن : 55313432

5- دبیرستان پسرانه ملاصدرا (نمونه دولتی) منطقه هفده  تلفن : 55001065

مزایای مدارس نمونه دولتی تهران

1 مدارس نمونه دولتی استعداد و خلاقیت دانش آموزان را شکوفا می‌سازد.

2 در این مدارس به دانش آموزانی که تیزهوشی و توانایی بالای دارند بیشتر توجه می‌شود.

3 دانش آموزان از طریق آزمون به مدارس نمونه دولتی پذیرش می‌شوند.

4 علاوه بر دانش آموزان، کادر آموزشی هر مدرسه گزینش خواهند شد .

5 امکانات آموزشی و پرورشی مدارس نمونه دولتی در سطح بالا و قابل قبولی قرار دارد و از مدارس عادی بیشتر و بهتر است.

6 مدارس نمونه دولتی در کنار مدارس تیزهوشان و مدارس شاهد جزء مدارس خاص و عالی می‌باشند.

7 در مدارس نمونه دولتی دانش آموزان تیزهوش تر و با استعدادتر را جدا کرده تا دانش آموزان دیگر هم فرصت پیدا کنند تا استعدادهای خود را بروز دهند و در کنار دانش آموزان تیزهوش تر اعتماد به نفسشان کاهش پیدا نکند. بنابر این دانش آموزان نیاز به  مشاوره قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی دارند تا بتوانند در ابن مدارس تحصیل کنند .

معایب مدارس نمونه دولتی – لیست مدارس نمونه دولتی تهران

1 این مدارس به دلیل نحوه پذیرش دانش آموزان و حمع آوری دانش آموزان و معلمان نخبه، حس غرور کاذب را بوجود می‌آورد. دانش آموزان و دبیرانی که به این مدارس راه می‌یابند احساس می‌کنند که با دیگران تفاوت دارند و همین امر موجب می‌شود غرور کاذبی در آنها شکل بگیرد.

2 دسته بندی مدارس به این شکل نوعی تبعیض محسوب می‌شود. زیرا امکانات عالی و معلمان نخبه و باتجربه حق تمام دانش آموزان کشور است.

3 جمع آوری دانش آموزان تیزهوش و مستعد و خالی شدن مدارس عادی از وجود چنین دانش آموزانی، موجب تضعیف عملکرد مدارس عادی می‌شود. زیرا پویایی و تلاش و انرژی در مدارسی که رقابتی در آن وجود ندارد، از بین می‌رود و موجب ضرر رسیدن به معلمان و دانش آموزان می‌شود.

کانال اطلاع رسانی لیست مدارس نمونه دولتی تهرانکانال اطلاع رسانی لیست مدارس نمونه دولتی تهران

کانال اطلاع رسانی لیست مدارس نمونه دولتی تهران

مطالب مرتبط :

نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی 97-98

نتایج آزمون نمونه دولتی

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم

منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم

دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون تیزهوشان

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی

لیست مدارس نمونه دولتی تهران

لیست مدارس نمونه دولتی تهران دخترانه

لیست مدارس نمونه دولتی تهران پسرانه

لیست دبیرستان های نمونه دولتی تهران

 

  • ۹۷/۰۶/۲۶
  • abbas sheidadout

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی