مرکز مشاوره ایران تحصیل

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

مرکز مشاوره ایران تحصیل

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی - ثبت نام دانشگاه آزاد -عملی کاربردی و پیام نور به صورت بدون کنکور و راهنمایی و هدایت تحصیلی دانش آموزان عزیز ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 97-98

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 97-98

جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 97 _ مشاوره قبولی در آزمون نمونه دولتی _ مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان با شماره 9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) تماس بگیرید.

تماس از سراسر کشور تنها از طریق تلفن ثابت پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 1 شب حتی ایام تعطیل

سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 97-98

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی منتشر شد به اطلاع کلیه داوطلبان ثبت نام مدارس نمونه دولتی می رسانیم پیرو اطلاعیه دیروز آموزش و پرورش کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 97-98 از امروز روی سامانه های ثبت نام مراکز استان ها قابل دریافت خواهد بود ضمنا داوطلبان گرامی به این موضوع دقت داشته باشند که در صورت همراه نداشتن کارت ورود به جلسه آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی از حضور وی در جلسه امتحان جلوگیری خواهد شد لذا به اطلاع می رسانیم تمامی متقاضیان شرکت در آزمون نمونه دولتی حتما قبل از حضور در جلسه آزمون نسبت به تکمیل مدارک خود از جمله دریاف کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی اقدام نمایند و با همراه داشتن آن در جلسه امتحان حاضر شوند.

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 97-98 شامل تمامی مشخصات داوطلب از جمله نام و نام خانوادگی – شماره ملی – مقطع تحصیلی و تصویر داوطلب می باشد که به منظور تشخیص هویت داوطلبان خواهد بود با توجه به حساسیت آزمون نمونه دولتی و مسائل امنیت آزمون چک کردن مشخصات و هویت دانش آموز بسیار مهم است و با توجه به اهمیت این مساله مشخصات تمامی دانش آموزان قبل از ورود به جلسه آزمون با مشخصات کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی آن ها چک خواهد شد و در صورت مغایرت و یا همراه نداشتن کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 97-98 از ورود متقاضی به جلسه آزمون جلو گیری به عمل خواهد آمد.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی

به اطلاع کلیه داوطلبان محترم ثبت نام در آزمون نمونه دولتی می رسانیم زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی حدودا در 10 روز اول تیر ماه سال جاری قابل دریافت است ، ضمنا یادآور می شود کلیه داوطلبان آزمون نمونه دولتی 97-98 در مقاطع ورودی ششم به هفتم و یا نهم به دهم می بایست کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 97-98 را دریافت نمایند ضمنا یادآور می شویم کلیه داوطلبان می بایست کارت ورود به جلسه آزمون خود را از سامانه های مربوط به استان خود دریافت نمایند.

 

جهت اطلاع دقیق از لیست مدارس نمونه دولتی و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان در کانال تلگرام ایران تحصیل عضو شوید.

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 97

به اطلاع کلیه داوطلبان محترم می رسانیم دریافت کارت حضور در جلسه آزمون نمونه دولتی از امروز روی سامانه مربوط به هر استان قابل دریافت خواهد بود ضمنا داوطلبان محترم می توانند برای احتیاط دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی خود را به مشاوران مرکز ثبت نام مدارس ایران تحصیل بسپارید در ضمن کلیه امور ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از طریق مرکز ایران تحصیل قابل انجام خواهد بود و همچنین داوطلبان محترم می توانند جهت استعلام قبولی و مشاهده اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی از طریق سامانه nemoone.medu.ir وارد شوند و پس از درج دقیق مشخصات خود می توانند کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی را دریافت کرده و از آن پرینت گرفته و تا زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی نزد خود نگهدارند ضمنا مجددا تاکید می شود همراه داشتن این کارت جهت شرکت در آزمون الزامی است.

نکته مهم : به اطلاع داوطلبان محترم می رسانیم امکان اشکالات سیستمی در مرحله صدور کارت ورود به جلسه زمون دور از انتظار نخواهد بود لذا داوطلبان محترم دقت داشته در صورت مشاهده چنین اشتباهاتی ( تفاوت مشخصات فردی و تحصیلی ) سریعا به واحد آموزش و پرورش شهر خود مراجعه نموده و جهت اصلاح مواردی از این قبیل اقدام نمایید.

 

جهت دریافت کارت حضور درجلسه آزمون نمونه دولتی – آدرس مدارس نمونه دولتی سراسر کشور و دریافت کارنامه نمونه دولتی و نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید

9099072952 و در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

چند نکته مهم در مورد کارت حضور در جلسه آزمون و ثبت نام مدارس نمونه دولتی

نکته 1 : در صورت عدم ارائه کارت ورود به جلسه امتحان آزمون نمونه دولتی هیچ دانش آموزی اجازه حضور در جلسه آزمون نمونه دولتی را نخواهد داشت.

نکته 2 : کلیه دانش آموزان می بایست یک ساعت قبل از زمان شروع آزمون در حوزه های امتحانی خود حاضر شوند تا در روند برگزاری آزمون با مشکلی مواجه نشوند.

نکته 3 : دانش آموزان عشایر به دلیل کوچ کردن، می‌توانند در هر منطقه از استان خود ثبت نام و در آزمون شرکت کنند.

 

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 97-98

به اطلاع کلیه داوطلبان و دانش آموزان متقاضی شرکت در آزمون می‌رسانیم که تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم بعد از تعیین نمرات نیمسال دوم پایه نهم مشخص می‌گردد. بطور معمول دو الی سه هفته بعد از برگزاری آزمون، زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 97-98 اعلام می‌گردد. به دلیل استانی بودن آزمون نمونه دولتی، نتایج هر استان بصورت جدا جدا در سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی همان استان منتشر می‌گردد که احتمال دارد استان مربوط به شما زودتر یا دیرتر از سایر استان‌ها نتایج را منتشر نماید لذا توصیه می کنیم به محض مطلع شدن از اطلاعیه با ایران تحصیل تماس بگیرید و کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایئد.

کانال کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 97

کانال کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 97

مطالب مرتبط :

  • ۹۷/۰۶/۲۲
  • abbas sheidadout

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی