مرکز مشاوره ایران تحصیل

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

مرکز مشاوره ایران تحصیل

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی - ثبت نام دانشگاه آزاد -عملی کاربردی و پیام نور به صورت بدون کنکور و راهنمایی و هدایت تحصیلی دانش آموزان عزیز ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ثبت نام تیزهوشان اصفهان 97-98 استعداد درخشان سمپاد اصفهان – azmoon.medu.ir

دریافت رمز عبور همگام

ثبت نام تیزهوشان اصفهان 97-98 – sampad.medu.ir

برای ثبت نام تیزهوشان اصفهان 97-98 – دریافت نمونه سوالات آزمون مدارس تیزهوشان اصفهان و اطلاع از جزییات آزمون با شماره زیر تماس بگیرید . مرکز ثبت نام سمپاد

تماس از سراسر کشور با شماره تماس 9092305587 ( استان تهران) از ساعت 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل .

ثبت نام تیزهوشان اصفهان 97-98 یا ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان اصفهان طبق سنوات گذشته امسال نیز برای ورود به پایه های هفتم و دهم برگزار می گردد لازم به ذکر است داوطلبان ثبت نام مدارس تیزهوشان اصفهان برای اطلاع از جزئیات ثبت نام مدارس تیزهوشان اصفهان دفترچه ثبت نام مدارس تیزهوشان را مطالعه نموده و سپس اقدام به ثبت نام نمایند.

ثبت نام تیزهوشان اصفهان مانند سال های گذشته از طریق سایت سمپاد به نشانی : azmoon.medu.ir انجام می گیرد و مرکز مشاوره ایران تحصیل سمپاد راهنمایی ثبت نام را انجام می دهد تا دانش آموزان و اولیای گرامی در مراحل ثبت نام تیزهوشان اصفهان مشکلی نداشته باشند ضمنا لازم به ذکر است کلیه دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس تیزهوشان اصفهان را دارند می توانند جهت اطلاع از ظرفیت و آدرس مدارس تیزهوشان سمپاد اصفهان می توانند به سایت sampad.medu.ir مراجعه نموده و از جزییات بیشتر باخبر شوند .

ثبت نام تیزهوشان اصفهان

ثبت نام تیزهوشان اصفهان

 

برای ثبت نام مدارس تیزهوشان 97-98 استعداد درخشان اصفهان میتوانید با مشاوران متخصص سمپاد تماس بگیرید و از نحوه ی قبولی در آزمون تیزهوشان اصفهان _ نمونه سوالات آزمون تیزهوشان _ ظرفیت مدارس تیزهوشان اصفهان و… آگاه شوید .

شماره تماس از اصفهان و سراسر کشور از طریق تلفن ثابت : 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی همه روزه 8 صبح الی 1 شب .

شرایط و نحوه ی ثبت نام تیزهوشان اصفهان 97-98 پس از اطلاع از شرایط برای ثبت نام مدارس تیزهوشان اصفهان روی لینک زیر کلیک کنید .

 

ثبت نام مدارس تیزهوشان اصفهان پایه ششم به هفتم                              ثبت نام مدارس تیزهوشان اصفهان پایه نهم به دهم

 

ثبت نام تیزهوشان اصفهان اطلاعیه سامانه سمپاد اصفهان 97-98

به اطلاع کلیه دانش آموزان و اولیای محترم میرسانیم که تمامی مراحل ثبت نام تیزهوشان اصفهان یا استعداد های درخشان سمپاد اصفهان اینترنتی بوده و بصورت حضوری هیچ ثبت نامی انجام نمی گیرد . تمامی مراحل ثبت نام از طریق سایت استعدادهای درخشان سمپاد اصفهان به نشانی : azmoon.medu.ir انجام می گیرد .

دانش آموزان و اولیای گرامی می توانند به منظور ثبت نام مدارس تیزهوشان اصفهان وارد سایت azmoon.medu.ir شوند و مشخصات داوطلب را وارد کنند لازم به ذکر است برای قسمت اول کدملی داوطلب وارد شود و برای قسمت دوم رمز شناسنامه داوطلب ضمنا پس از ورود اطلاعات دانش آموز در سامانه ثبت نام تیزهوشان اصفهان 97 – 98 به بخش دوم ثبت نام هدایت می شوید که باید مشخصات کامل از قبیل نشانی _ کدپستی محل سکونت _ نام مدرسه و … را وارد کنید .

پس از تکمیل قسمت دوم سایت ثبت نام سمپاد اصفهان به شما یک رسید می دهد تا در موعد مقرر مبلغ شرکت در آزمون را پرداخت کنید و کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان اصفهان را دریافت کنید .

ضمنا در صورت بروز هر گونه مشکل در مراحل ثبت نام مدارس تیزهوشان اصفهان و پرداخت و وجود سوال در مورد مدارس تیزهوشان اصفهان می توانید با مرکز مشاوره سمپاد ایران تحصیل تماس بگیرید . تماس از اصفهان و سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره : 9092305587 ( استان تهران) و یا 9099072952 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب .

شرایط برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان اصفهان برای هر گروه متفاوت است شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان اصفهان برای پایه هفتم به صورتی است که نمرات پایه پنجم داوطلب همه خیلی خوب باشد یا حداکثر یکی از نمرات داوطلب در پایه پنجم خوب باشد .

شرایط ثبت نام تیزهوشان اصفهان 97-98 در آزمون برای داوطلبان پایه دهم به صورتی است که معدل داوطلب در پایه هشتم باید بالای 19 باشد در غیر این صورت حق شرکت در این آزمون تیزهوشان اصفهان را ندارد .

موفقیت حتمی داوطلبان ثبت نام تیزهوشان اصفهان در گرو داشتن اطلاعات جامع درباره آزمون و نحوه طرح سوال و بودجه بندی می باشد و ما برای هموار کردن راه قبولی شما در این آزمون به شما توصیه می کنیم جهت مشاوره قبولی مدارس تیزهوشان سمپاد اصفهان با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید .

ضمنا اگر شرایط تحصیل در مدارس تیزهوشان اصفهان را ندارید میتوانید در مدارس زیر تحصیل کنید _ برای آگاهی از شرایط مدارس روی آن ها کلیک کنید :

 

ثبت نام مدارس نمونه دولتی      ________       ثبت نام مدارس شاهد اصفهان ( حتی دانش آموزان غیر شاهد )

 

زمان برگزاری آزمون ثبت نام تیزهوشان اصفهان

زمان برگزاری آزمون ثبت نام تیزهوشان اصفهان طبق سال های گذشته در نیمه ی دوم اردیبهشت ماه می باشد که معمولا تا 45 روز پس از آزمون تیزهوشان اصفهان می توان نتایج را روی سامانه سمپاد : sampad.medu.ir  مشاهده کرد و اگر اعتراضی به هر دلیلی به نتایج آزمون داشتید می توانید با تماس گرفتن با مرکز مشاوره سمپاد اصفهان به شماره تماس : 9092305587 ( استان تهران) ( از اصفهان و سراسر کشور فقط از طریق تلفن ثابت _ پاسخ گویی از 8 صبح تا 1 شب ) اعتراض خود را اعلام کنید یا از سایت ثبت نام سمپاد اصفهان اطلاع دهید .

لیست مدارس تیزهوشان پسرانه به تفکیک ظرفیت پذیرش ثبت نام تیزهوشان اصفهان _ ششم به هفتم

لیست زیر نشانگر نام مدارس تیزهوشان پسرانه اصفهان _ ششم به هفتم به همراه تعداد نفراتی که پذیرش می کند می باشد :

1_ مدرسه تیزهوشان پسرانه ابن سینا اصفهان _ 20 نفر پذیرش

لیست مدارس تیزهوشان پسرانه به تفکیک ظرفیت پذیرش ثبت نام تیزهوشان اصفهان _ نهم به دهم

لیست زیر نشانگر نام مدارس تیزهوشان پسرانه اصفهان _ نهم به دهم به همراه تعداد نفراتی که پذیرش می کند می باشد :

 

لیست مدارس تیزهوشان دخترانه به تفکیک ظرفیت پذیرش ثبت نام تیزهوشان اصفهان _ ششم به هفتم

لیست زیر نشانگر نام مدارس تیزهوشان دخترانه اصفهان _ ششم به هفتم به همراه تعداد نفراتی که پذیرش می کند می باشد :

1_ مدرسه تیزهوشان دخترانه فرزانگان اصفهان _ 20 نفر پذیرش

لیست مدارس تیزهوشان دخترانه به تفکیک ظرفیت پذیرش ثبت نام تیزهوشان اصفهان _ نهم به دهم

لیست زیر نشانگر نام مدارس تیزهوشان دخترانه اصفهان _ نهم به دهم به همراه تعداد نفراتی که پذیرش می کند می باشد :

 

مرکز مشاوره تیزهوشان سمپاد اصفهان 97-98 در صورت وجود هر گونه سوال و مشکل در روند ثبت نام مدارس تیزهوشان اصفهان 97-98  _ دانلود نمونه سوالات تیزهوشان _ آدرس مدارس تیزهوشان اصفهان و … با ما تماس بگیرید .

تماس فقط از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره تلفن :  9099072952 و جهت دریافت اشتراک با شماره 9092305587 ( استان تهران) _ پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب همه روزه .

کانال ثبت نام تیزهوشان اصفهان 97-98

کانال ثبت نام تیزهوشان اصفهان 97-98

برای ثبت نام تیزهوشان اصفهان _ ششم دخترانه

برای ثبت نام تیزهوشان اصفهان _ نهم دخترانه

برای ثبت نام تیزهوشان اصفهان _ نهم پسرانه

برای ثبت نام تیزهوشان اصفهان _ ششم پسرانه

آگاهی از شرایط طراحی سوالات استعدادهای درخشان سمپاد

اطلاع از بودجه بندی دروس در طرح سوالات تیز هوشان اصفهان

دریافت دفترچه آزمون تیزهوشان اصفهان

تیزهوشان اصفهان 97-98

  • ۹۷/۰۶/۱۹
  • abbas sheidadout

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی