مرکز مشاوره ایران تحصیل

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

مرکز مشاوره ایران تحصیل

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی - ثبت نام دانشگاه آزاد -عملی کاربردی و پیام نور به صورت بدون کنکور و راهنمایی و هدایت تحصیلی دانش آموزان عزیز ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ثبت نام کنکور سراسری 97 – sanjesh.org سامانه ثبت نام کنکور سراسری 97

ثبت نام کنکور سراسری 97

ثبت نام کنکور سراسری 97 – اطلاعیه سازمان سنجش sanjesh.org

برای ثبت نام کنکور سراسری 97 – دریافت کد سوابق تحصیلی – انجام ویرایش اطلاعات کنکور سراسری – مشاوره قبولی با رتبه های برتر و دریافت نمونه تست های کنکور با شماره زیر تماس حاصل نمایید: تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت پاسخگویی 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

02170707028

 

ثبت نام کنکور سراسری 97 از روز 1 بهمن ماه 96 شروع شده و تا 8 بهمن ماه ادامه خواهد داشت لذا از تمامی داوطلبان ثبت نام کنکور سراسری 97 خواهشمندیم جهت ثبت نام کنکور سراسری 97 آمادگی لازم را داشته باشند و تمامی مدارک تحصیلی خود از جمله دریافت کد سوابق تحصیلی و یا دریافت کد سوابق پیش دانشگاهی خود را کامل کنند با توجه به این که امکان دارد ثبت نام کنکور سراسری 97 تمدید نشود هر چه سریع تر نسبت به آمادگی مدارک و … اطمینان حاصل کنید ضمنا لازم به ذکر است کلیه امور ثبت نامی از درگاه ثبت نام azmoon.org انجام خواهد گرفت و همچنین داوطلبان گرامی می توانند در صورت ترافیک بالا سایت ثبت نام خود را از شماره 02170707024 پیگیری کنند.

ثبت نام کنکور سراسری 97 در مقطع کارشناسی بوده و همچنین در تمامی گروه ها از جمله تجربی – ریاضی – انسانی – هنر و زبان های خارجه نیز انجام می گردد لذا داوطلبان محترم ثبت نام کنکور سراسری با توجه به مدرارک تحصیلی خود و رشته مورد نطر در زیرگروه مورد نظر خود ثبت نام انجام دهند داوطلبان گرامی با اطلاع از تاثیر سهمیه های کنکور سراسری قسمت سهمیه های کنکور را تکمیل کنند.

ثبت نام کنکور سراسری 97 فقط به صورتی اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام کنکور سراسری سازمان سنجش آموزش کشور با نشانی sanjesh.org انجام خواهد شد لذا داوطلبان محترم میتوانند با مراجعه به سامانه ثبت نام کنکور سراسری روند ثبت نام خود را تکمیل کنند ضمنا به اطلاع می رساند هر داوطلب می تواند در یکی از گروه های آزمایشی ریاضی – تجربی – انسانی شرکت کنند ضمنا هر یک از داوطلبان می توانند علاوه بر شرکت در کنکور انسانی – کنکور ریاضی – کنکور تجربی ، در یکی از زیر گروه های هنر و زبان نیز شرکت کنند.

کلیه داوطلبانی که در کنکور سراسری سال گذشته شرکت نموده اند و در یکی از دانشگاه های دوره روزانه مشغول به تحصیل هستند می توانند جهت ثبت نام کنکور سراسری 97 و شرکت در آزمون سراسری حداکثر تا تاریخ 10 بهمن ماه سال جاری از دانشگاه محل تحصیل انصراف قطعی بدهند بدیهی است در غیر این صورت قبولی آن ها در کنکور سراسری ابطال شده و به عنوان متخلف شناخته می شوند.

هر سال بین دانش آموزان کل کشور آزمونی به نام کنکور سراسری برگزار می‌شود که این آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌گیرد. ثبت نام کنکور سراسری 97 همه ساله در پنج گروه آزمایشی : علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی و فیزیک، هنر و زبان برگزار می‌شود و داوطلبان کنکور سراسری از بین گروه‌های پنج گانه می‌توانند علاوه بر گروه آزمایشی خود، در یکی از گروه‌های هنر و زبان انگلیسی هم ثبت نام کنند و آزمون بدهند. در ادامه به شرایط و نحوه ثبت نام کنکور سراسری 97 می‌پردازیم.

ثبت نام کنکور سراسری 97 - کانال اطلاع رسانی

ثبت نام کنکور سراسری 97 – کانال اطلاع رسانی

ثبت نام کنکور سراسری 97 – زمان و نحوه ثبت نام sanjesh.org

همه داوطلبان کنکور سراسری می‌توانند هم زمان در سه گروه آزمایشی ثبت نام و آزمون دهند. لازم به ذکر است که فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها در کلیه مقاطع تحصیلی اعم از ارشد و دکترا نیز می‌توانند در آزمون سراسری شرکت نمایند. دانستن کامل شرایط و ضوابط کنکور سراسری می‌تواند از اضطراب داوطلب کم نموده و با ذهن بازتر و آرامتری به مطالعه دروس خود بپردازد. مشاوران ایران تحصیل این مقاله را برای آماده نمودن شما داوطلبان عزیز آماده نموده‌اند.

برای ثبت نام کنکور سراسری 97 و مشاوره قبولی کنکور سراسری زیر نظر رتبه های برتر کنکور و اطلاع از حذفیات کنکور سراسری – روس های نوین تست زنی سریع برای کنکور – معرفی بهترین منابع و راهکار های مطالعه برای قبولی با شماره 02170707024 ( مشاوره و پشتیبانی مستقیم توسط رتبه های برتر کنکور های گذشته) تماس بگیرید .

تا روز موفقیت همراه شما هستیم…

برای مشاوره تحصیلی در ایران و برای تحصیل در خارج از کشور کافیست با مشاورین مجرب ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

ثبت نام کنکور سراسری 97 – شرایط عمومی

  • داوطلب باید به دین اسلام یا یکی از ادیان ذکر شده در قانون اساسی معتقد باشد.
  • دارای هیچگونه اعتیاد به مواد مخدر نباشد و از سلامت جسمی کامل متناسب با رشته درخواستی خود برخوردار باشد.
  • هیچ گونه دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران نداشته باشد.
  • داوطلب نباید اعمالی خلاف بر شئونات اسلامی، شغلی و تحصیلی تاکنون انجام داده باشد.
  • در مورد شرایط ثبت نام کنکور سراسری 97 برای اطلاعات بیشتر با 02170707024 تماس بگیرید.

ثبت نام کنکور سراسری 97 – شرایط اختصاصی

  • داوطلبانی که در حال تحصیل در دوره روزانه در یکی از مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هستند دیگر حق شرکت در آزمون سراسری 97 را ندارند. اگر بخواهند در آزمون سراسری 97 شرکت نمایند باید تا قبل از تاریخ 30 بهمن 96 از دانشگاه روزانه‌ای که در آن مشغول تحصیل می‌باشند انصراف دهند این مورد یکی از اصلی ترین شرایط ثبت نام کنکور سراسری 97 است که داوطلبان ملزم به برعایت آن می باشند.
  • توجه داشته باشید که تمام افرادی که از سال 64 به بعد، دو بار در آزمون سراسری شرکت کرده و در دانشگاه‌های روزانه پذیرفته شده‌اند، دیگر حق ندارند در کنکور 97 شرکت نمایند.
  • کلیه فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها در تمام مقاطع کارشناسی، ارشد و دکترا می‌توانند در آزمون سراسری 97 شرکت نمایند.
  • اگر دانشجویانی که در سال 96 در دانشگاه‌های غیر روزانه (شبانه، غیرانتفاعی، پیام نور، مجازی، پردیس خودگردان و آزاد) پذیرفته شده‌اند و قصد شرکت در آزمون سراسری 97 را دارند می‌توانند در کنکور 97 شرکت نمایند و بعد از قبولی در آزمون 97 ، از دانشگاه قبلی خود انصراف دهند.
  • شرکت کنندگان در کنکور سراسری 97 بایستی مدرک دیپلم و دیپلم 4 ساله نظام قدیم و مدرک کاردانی (فوق دیپلم) داشته باشند. داوطلبانی هم که مدرک پیش دانشگاهی خود را تا پایان شهریور دریافت کنند حق ثبت نام در آزمون سراسری 97 را دارند.
  • کلیه دانشجویانی که تصمیم به انصراف از دانشگاه فعلیشان را دارند و می‌خواهند در کنکور سراسری 97 شرکت نمایند می‌بایست فرم شماره 3 انصراف را تکمیل کنند. لازم به ذکر است تاریخ انصراف قطعی این دانشجویان نیز بایستی قبل از موعد 1 اسفند 96 باشد.
  • ثبت نام داوطلبانی که شرایط ثبت نام کنکور سراسری 97 را نداشته باشند به عنوان تخلف محسوب می شود.

برای ثبت نام کنکور سراسری 97 و مشاوره قبولی کنکور سراسری زیر نظر رتبه های برتر کنکور و اطلاع از حذفیات کنکور سراسری – روس های نوین تست زنی سریع برای کنکور – معرفی بهترین منابع و راهکار های مطالعه برای قبولی با شماره 02170707024 تماس بگیرید .

تا روز موفقیت همراه شما هستیم…

  • در ضمن آقایانی که قصد دارند در کنکور سراسری 97 شرکت نمایند باید حتما از شرایط معافیت تحصیلی باخبر شوند.
  • آقایانی که قصد دارند از دانشگاه فعلیشان انصراف دهند و در گذشته سابقه انصراف نداشته‌اند می‌توانند برای 1 سال از معافیت تحصیلی انصراف استفاده کنند.
  • دانشجویانی که بصورت رایگان در یکی از رشته‌ها در مقطع کارشناسی در دوره روزانه مشغول تحصیل می‌باشند، مطابق رای دیوان عدالت اداری می‌توانند در دوره‌های روزانه دکتری پزشکی ثبت نام نمایند. برای اخذ اطلاعات بیشتر با مشاورین مجرب ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.
  • افرادی که دارای مدرک کاردانی در رشته‌های علوم پزشکی هستند و قصد ثبت نام کنکور سراسری 97 را دارند بایستی حتما تا تاریخ 31 شهریور 97 (برای ورودی مهرماه) و تاریخ 30 بهمن 97 (برای ورودی بهمن ماه) طرح نیروی انسانی خود را به اتمام برساند.

زمان ثبت نام کنکور سراسری 97

مطابق با اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور تاریخ ثبت نام کنکور سراسری 97 از اول بهمن ماه آغاز و تا هشتم بهمن ماه ادامه می‌یابد. معمولا هر سال مهلت ثبت نام کنکور سراسری چند روزی هم تمدید خواهد شد. اما بهتر است داوطلبان در همان روزهای تعیین شده، ثبت نام خود را انجام دهند و آن را به روزهای تمدید شده موکول نکنند.

 

نحوه ثبت نام کنکور سراسری 97

ثبت نام طبق معمول بصورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش صورت می‌پذیرد و نیازی به مراجعه حضوری نمی‌باشد.

نکته : داوطلبان گرامی باید قبل از ثبت نام، کد سوابق تحصیلی دیپلم و کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی را داشته باشند.

داوطلبان جهت ثبت نام در آزمون سراسری باید ابتدا کارت اعتباری مورد نیاز خود را خریداری نمایند :

  • برای شرکت در هر کدام از زیر گروه‌های آزمایشی یک کارت اعتباری نیاز هست.
  • برای ثبت نام در دانشگاه‌های پیام نور و غیرانتفاعی کارت اعتباری جداگانه نیاز است.
  • برای ثبت نام در کنکور سراسری دانشکاه آزاد 97 کارت اعتباری نیاز نیست.

زمانی که اطلاعات مورد نیاز را در سایت سازمان سنجش وارد نمودید و ثبت نام خود را تکمیل کردید، در صورتی که ثبت نام شما با موفقیت انجام شده باشد، سیستم به شما یک کد رهگیری ارائه می‌دهد که باید تا پایان پذیرش و ثبت نام در یک دانشگاه از آن بخوبی نگهداری نمایید.

در هر کجای ایران که باشید می‌توانید با یک تماس با مشاوران ایران تحصیل، در کم‌ترین زمان و بدون مراجعه حضوری، ثبت نام خود را با اطمینان کامل و به بهترین روش انجام دهید.

 

ثبت نام کنکور سراسری 97 – زمان برگزاری

داوطلبین عزیز توجه داشته باشید که بعد از گذشت چند سال، مشکل تقارن ماه رمضان با آزمون سراسری بطور کلی برطرف شد و تاریخ برگزاری و ثبت نام کنکور سراسری 97 به روال قدیمی و گذشته خود بازگشت. یعنی همان اوایل تیرماه.
کنکور سراسری 97 در روزهای پنجشنبه هفتم تیرماه و جمعه هشتم تیرماه سال 97 برگزار می‌شود.

 

ثبت نام کنکور سراسری 97 – زمان اعلام نتایج

تاریخ اعلام نتایج ثبت نام کنکور سراسری 97 احتمالا مطابق روال سال‌های گذشته در دهه دوم مردادماه خواهد بود. زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 97 هم احتمالا در دهه سوم شهریور ماه اعلام خواهد شد لازم به ذکر است کلیه داوطلبان ثبت نام کنکور سراسری 97 تا مورخ سوم شهریور ماه رشته مورد نظر خود را مشخص کرده باشند.

 

فواید مشاوره تحصیلی تلفنی – ثبت نام کنکور سراسری 97

ثبت نام کنکور سراسری 97 را انجام داد اید ولی حالا زمان این است که موفقیتتان را تضمین کنید! آیا برنامه ریزی دقیقی برای قبولی در کنکور سراسری 97 داشته اید که چقدر زمان برای جمع بندی کنکور دارید و چه حجمی از مطالب باقی مانده و یا منابع مطالعه کنکور مناسبی تهیه کرده اید ؟ آیا می دانید روش های افزایش سرعت تست زنی تست زنی کنکور که رتبه های برتر ما به شما ارائه می دهند میتواند معجزه کند؟ آیا می دانید اگر از روش های مطالعه کنکور مختص تست زنی استفاده کنید سرعت شما در مطالعه کنکور چند برابر می شود؟ برای مشاوره ثبت نام و پشتیبانی کنکور با ما تماس بگیرید تا مساله کنکور را با روش هایی مثل 8 تکنیک موثر برای سرعت مطالعه در کنکور برایتان حل کنیم.

با رشد نیازهای دانش آموزان به مشاوره تحصیلی، مشاوره تحصیلی تلفنی هم با رشد روزافزون مواجه شده است. مزایای مشاوره تلفنی بسیار گسترده است و نسبت به مشاوره تحصیلی حضوری مزایا و فواید خاص خود را دارد که در زیر بیان می‌کنیم :

  • نیازی به مراجعه حضوری در مرکز مشاوره وجود ندارد و نیاز داوطلب تنها بصورت تلفنی مرتفع می‌شود.
  • مشاوره تلفنی کنکور محدود به مکان خاصی نیست و داوطلبان از هر گوشه کشور می‌توانند با یک تماس تلفنی با مشاوران تحصیلی در هر گوشه کشور صحبت کنند.
  • داوطلبانی که در شهرهای کوچک و به دور از امکانات زندگی می‌کنند، با مشاوره تلفنی می‌توانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی با مشاوران مجرب در شهرهای بزرگ صحبت کنند و از مشاوره تحصیلی مفید برخوردار شوند.

مشاوران مجرب ایران تحصیل، مشاوره تحصیلی رایگان را هم جزئیات گوناگون خود قرار داده‌اند که شما عزیزان می‌توانید استفاده نمایید و همچنین می توانید جهت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور از سایت azmoon.org اقدام به ثبت نام نمایید.

برای اطلاع از زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 – افزایش سرعت تست زنی کنکور 97 اطلاع از نحوه ثبت نام کنکور سراسری 97 – رشته های نیمه متمرکز در ثبت نام کنکور سراسری 97 – شرایط ثبت نام کنکور سراسری 97 – دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری – دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 97 – تکنیک های تست زنی کنکور و… میتوانید با مرکز مشاوره تلفنی ایران تحصیل تماس بگیرید.

کانال ثبت نام کنکور سراسری 97

کانال ثبت نام کنکور سراسری 97

مطالب مرتبط:


  • ۹۷/۰۶/۱۷
  • abbas sheidadout

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی