مرکز مشاوره ایران تحصیل

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

مرکز مشاوره ایران تحصیل

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی - ثبت نام دانشگاه آزاد -عملی کاربردی و پیام نور به صورت بدون کنکور و راهنمایی و هدایت تحصیلی دانش آموزان عزیز ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد امید است با عنایت حق تعالی و تلاش مجموعه این مهم به نحو احسن انجام گیرد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بازار کار رشته نرم افزار کامپیوتر

بازار کار رشته نرم افزار کامپیوتر

بازار کار رشته نرم افزار کامپیوتر

 

برای اطلاع از بازار کار رشته نرم افزار کامپیوتر – معرفی دیگر رشته ها و گرایش ها – مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری و ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه های آزاد – پیام نور و علمی کاربردی – رشته های پزشکی بدون آزمون با مرکز مشاوره دانشگاهی ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

تماس فقط از طریق تلفن ثابت با شماره 02170707028 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب.

بازار کار رشته نرم افزار کامپیوتر 

از پر تکرار ترین سوالات متقاضیانی است که که هر ساله میخواهند در این رشته ادامه تحصیل دهند.

بازار کار رشته نرم افزار کامپیوتر در ایران یکی از قابل توجه و پر درامد ترین بازار ها میباشد که در ادامه به جزئیات و معرفی و مسائل اصلی مهندسی رشته نرم افزار می پردازیم. لازم به ذکر است داوطلبان ورود به دانشگاه ها برای ورود بدون کنکور در رشته ی پرستاری اینجا کلیک کنند.

قبل از پرداختن به معرفی این رشته می پردازیم.

 

معرفی رشته نرم افزار کامپیوتر – بازار کار رشته نرم افزار کامپیوتر

با توجه به پیشرفت روز افزون دانش کامپیوتر و تکنواوژی و گسترش چشمگیر وتصاعدی و کار برد این حوضه وتاثیر گذاری بر تمامی حوضه های فعالیت بشری و نیاز بسیار علوم معاصر به کامپیوتر این رشته را در دوره های کاردانی و کارشناسی مهم و قابل توجه جلوه داده است.

مهندسین این رشته میتوانند در حوضه های طراحی نرم افزار وفرایند تولید سیستم ها و نیاز های کاربرها رادتجزیه تحلیل کرده و همچنین در طراحی،تولید و توسعه انواع نرم افزار های کار بردی و سیستمی از جمله سیستم عامل ها ، توزیع شبکه و کمپایلر ها که به تغییر برنامه های پردازشی کمک میکنند.مهندسان نرم افزار کامپیوتر باید در حوضه برنامه نویسی از مهارت بالایی برخوردار باشند تا بتوانند طراحی کد و الگوریتم ها ، تجزیه تحلیل هارا به خوبی انجام دهد و با مشکلات ایجاد شده مقابله کنند.

زبان های اصلی برنامه نویسی که مورد استفاده مهندسان این رشته است شامل: ++C و جاوا و برنامه هایی که کمتر کاربردی هستند شامل فرترن و کوبل میباشد.

 

بازار کار رشته نرم افزار کامپیوتر – مزایای رشته نرم افزار کامپیوتر

مهم ترین مزایا این که اگر بتوانید یک نرم افزار خوب و باارزش تولید کنید ،به راحتی شمارا به فردی قابل احترام و معروف تبدیل میکند.

همین نکنه به تنهایی میتواند بزرگ ترین انگیزه برای هر فردی که میخواد در این رشته تحصیل کند بزرگ ترین امتیاز است.

بازار کار رشته نرم افزار کامپیوتر – پیش نیازهای ورود به بازار کار رشته نرم افزار کامپیوتر

1-به علت سرعت بالای پیشرفت علم در این حوضه باید حوصله و انگیزه یاد گیری مطالب علمی مرتبط به حوضه کامپیوتر را داشته باشد .

2-داشتن حداقل سرمایه برای راه اندازی یک شرکت و اجاره دفتر وبازار یابی برای محصولات خود را داشته باشد.

3-داشتن روحیه کار افرینی.

جهت راه اندازی شرکت نرم افزاری هر سه مورد را باید داشته باشد.

 

برای اطلاع از بازار کار رشته نرم افزار کامپیوتر – معرفی دیگر رشته ها و گرایش ها – انتخاب رشته کنکور سراسری و ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه های آزاد – پیام نور و علمی کاربردی با مرکز مشاوره دانشگاهی ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

تماس فقط از طریق تلفن ثابت با شماره 02170707028 – 02170707024 پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب.

 

گرایشهای ارشد مهندسی کامپیوتر (بر اساس دفترچه کنکور ارشد 96):

  • مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی و رباتیک
  • مهندسی کامپیوتر گرایش معماری سیستمهای کامپیوتری
  • مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار
  • مهندسی کامپیوتر گرایش الگوریتم و محاسبات
  •  مهندسی کامپیوتر گرایش شبکه های کامپیوتری
  • مهندسی کامپیوتر گرایش رایانش امن
  • قرآنکاوی رایانشی

مطالب مفید :

azmoon.org

ثبت نام رشته مامایی بدون آزمون

دانشگاه های آزاد دارای رشته پزشکی

آزمون لیسانس به پزشکی

پرستاری بدون کنکور

شرایط ورود بدون آزمون به دانشگاه آزاد

کارنامه سبز کنکور

روش های مطالعه کنکور

تکنیک های تست زنی کنکور

بازار کار رشته نرم افزار کامپیوتر

بازار کار رشته نرم افزار کامپیوتر – دیگر گرایش ها

  • ۹۷/۰۶/۰۹
  • abbas sheidadout

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی